Gå til innhold

kl er 20:30 og jeg er stup trøtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles ut som om klokken er mye mer! Sitter bare å gjesper her. Må vell ut å gå meg en tur, Flere som er trøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også stup trøtt, gjesper hele dagen. Jeg svimler en del også, så må være forsiktig for ver gang jeg reiser meg, ellers svartner det omtrent helt for meg:/

Skrevet

Jeg er også veldig trøtt -hele dagen! Om jeg ikke sover dupp på formiddagen, MÅ jeg ha en på ettermiddagen! Husker ikke at det kom så tidlig i forrige svangerskap, men jeg var veldig trøtt da også! Det er tydelig at det er mye som skjer der inne.

Skrevet

GJEEESP!!! stuptrøtt mer eller mindre hele dagen, tenker med et sukk tilbake på første svangerskap da man hadde luksusen til å kunne slenge seg litt på sofaen, ikke like lett idag med 5 åring i hus og ting som stadig skjer... det går vel over etterhvert, for så å komme tilbake for fullt etter at ungen er født :P Natta!

Skrevet

Hei:) er trøtt hele tiden:) Men var verre i begynnelsen, nå kan jeg legge meg ned på sofan å bare slappe litt av uten å sovne:) hehe:)

Skrevet

Bare 7+4 men er helt uten energi:( trøtt som en dupp:(( Og har 2 barn som trenger en veldig energisk mor... Håper at detta går over før hybelkaninene tar over huset;)

Skrevet

Hehe, sånn var det med meg også:) Så ikke 21 nyheten på mange mange uker:)

Lykke til videre, vips så går den trøttheten over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...