Gå til innhold

Hva hadde du følt hvis mannen din hadde sagt at du hadde "fjortispupper?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt kjempelei meg og følt at han mener jeg har små pupper :(

hadde nok ikke tatt det som et kompliment ala puppene dine er snertene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst ikke at de var små.. Kunne ikke forklare.. Var bare fjortis pupper.. Vet ikke hva han legger i det egentlig. Blei lei meg jeg da..

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde blitt sjeleglad og dritfornøyd, for fjortisspupper her jeg kommer ifra betyr faste, runde deilige pupper. Altså sånn som vi har når vi er rundt 16-17 år og er midt i "ballongfasen" :P Jeg hadde fjortisspupper til jeg rundet 21, da begynte de å sige :( Nå har jeg bestemorpupper, evnt skikkelige slegger :P JUMMY!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det et kompliment?!

Jeg skulle gjerne hatt tilbake mine fjortispupper fremfor disse fillene jeg har nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Derfor han ikke vil si hva han legger i det.

Han mener nemlig at jeg hadde det før. Jeg nå har jeg hengepupper etter graviditeten. Så prøver han og muntre meg opp med og si " før hadde du jo fjortispupper!"

æsj.. Jeg får bare lukker ørene tror jeg. Og bare glemme hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder fjortispupper med små rips, men kan tenkes at han ment faste, perfekte pupper urørt av graviditet og amming.

 

Så hvorfor spurte du ikke bare hva han mente? Det gjør jeg når jeg ikke forstår mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. kanskje mannen din likte dine nye "modne" pupper bedre da? Så derfor sa han "før hadde du jo fjortispupper.." Fordi han liker de nye bedre? Herregud, stakars mann..

 

Fucked if you do, fuked if you don't..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig synd på han... Verken du eller han har sett hvor jævlige de ser ut nå.. Å når han da sa at jeg hadde fjotispupper før, tenkte jeg også på " barne" pupper... Men hvis han mener perfekte pupper, så skjønner jeg jo at han ikke vil si hva han mener med det, med tanke på hvordan de ser ut nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren prøver å muntre deg opp, men du klarar å vri det til noko negativt og deppe over det. Det er du som er misfornøgd med puppane dine, ikkje han.

Om du akkurat er ferdig å amme så vil dei vere lause skinnfiller ei stund, men dei fyller seg litt etter kvart seier dei erfarne mødrene. Evt kan du gjere som meg, eg blei gravid att før eg slutta å amme, så har framleis store, faste puppar ;)

Ein skal ikkje ha fjortispuppar når ein har vorte mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...