Gå til innhold

Uff.. angrer litt her :s


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sa til en kar for flere måneder siden at jeg ville treffe han nå på sommeren, så han bestilte flybillett.. Vi hadde god connection en stund, både på mld og tlf, + msn, facebook osv. Traff han på dan datingside. Men nåå, er jeg lei av han før jeg har møtt fyren. Han kommenterer alt på facebook, liker statusene, sender meg mld om hva jeg gjør så svarer jeg, så spør han om jeg kan ringe..så har jeg egentlig ikke lyst og lar være å svare også ringer han når jeg ikke engang har sagt det er greit at han ringer. Så tar jeg ikke tlf, så sender han en mld "prøvde å ringe, men du svarte ikke" Føler meg litt irritert, og kvalt før jeg har møtt han og det kan jo slett ikke være bra?! Men, nå har jeg jo dårlig samvittighet fordi jeg sa det var greit vi kunne date for mange mnd siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær TYDELIG.. si at du ikke vil møte han, da vel! Herregud, da, fyren vet vel ikke hvordan du har det hvis du ikke sier det til han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde vel egentlig det ja.. Har vel bare dårlig samvittghet fordi han har brukt penger på en tur billett, og at jeg nå plutselig ikke vil at han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...