Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 ..slettet og blokkert meg som venn på facebook. Det var hun (stemor til barnet) som la til meg som venn for en god stund siden, da hun var så takknemelig for jeg var den jeg var osv. Men etter en liten diskusjon med pappaen til barnet blokkerte hun meg på facebook. Uff, jeg må bare le. Utrolig barnselig, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Ja. Handlet diskusjonen om deg? Har hun snakket med deg i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Nei, diskusjonen handlet om barnet, der jeg og bf ble ikke helt enig om en sak. Har ikke snakket noe med henne i ettertid, nei HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Haha.. Så utrolig tåpelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå