Maia&Mathias <3 Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Hei jenter! Åssen går d med dere? Nå nærmer vi oss 1 mnd igjen!! Sååå spennende altså!! Har alles babyer snudd seg og ligger med hodet ned eller? Kjenner at min ligger i tverr/seteleie så blir spennende å se hva legen sier når jeg skal der til fredag. Kjenner at jeg ikke stresser så veldig mye med det, er jo andregangs og da er d jo ofte at de ikke snur seg med hodet ned før helt på slutten. Egentlig "håper" jeg at ho ikke har snudd seg til fredag for da får jeg forhåpentligvis en ny ul! Har ikke hatt ul siden den ordinære i uke 19 så hadde vært stas å se ho igjen før ho kommer ut av magen! Ellers er formen sånn tålig, redebygge-instinktet har begynt å slå inn. Har vasket alle babyklærne og ryddet plass i klesskapet til de, lillegutt har flyttet over til storgutt seng sånn at sprinkelsenga er klar til prinsessa kommer. Har ikke pakket bagen enda hverken til meg eller henne men regner ikke med ho kommer noe før tia siden jeg gikk 8 dager over med storebror. Dere da damer?
18.juli/29juli Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 hei:) har termin 29.juli. Hodet har vært nede i mange uker og det er vel nesten festet nå. Har hatt mye menssmerter, tiltider sterke. Vært innom sykehuset en gang for sjekk. Trodde de kunne være noe på gang i uken som var. Er vel mye lureri 2.gangs! Har vært på 4 ultralyd, så har fått se pia masse:) Nå har jeg funnet frem babyklærne som er klar for vasking! redeinstinktet har kommet de siste ukene. Er veldig klar for å møte lille jenta:) Ble satt i gang sist pga svangerskapsforgiftning. Håper at det skjer naturlig denne gang. Er så intensiv å bli satt i gang, nesten ikke pauser! gikk fra 4-10 cm på 30-40 min! selv om jeg vil si at fødselen varte i 5 og halv time. Har ei jente på snart 5 år, så begynner å bli en stund siden sist gang! Føler meg som førstegangs, selv om jeg husker en del:) Hvor bor du? vi bor i Tromsø.
2 gutter og 1 jente Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 har termin 22. juli, og redeinstinktet har satt inn for fullt desverre. Jeg har 2 gutter fra før, og jeg har gått over tiden med begge 2...derfor var jeg bestemt på å ikke la meg rive med og ordne i stand. men.... Nå er klærne vasket og pakket på plass, alt er gjort istand og klart, og jeg har enda 4 uker til termin. Tipper jeg skal gå i sirkel hele juli nå
18.juli/29juli Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Blir vel også snart å gå i sirkel;) er lei allerede! enda jeg har 5 uker til termin! Får bare håpe man får litt før:) Er hjemme om dagene, så nå har jeg god til å pjuske med små ting og tang til babyen. Syns det er så stas, er 5 år siden sist:)
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har termin 25 juli. 29 dager igjen :) Gleder meg masse! Har alt klart til lillegutt kommer. Gleder meg veldig til å få en gutt i familien. Vi er 7 søstre og 2 av oss har bare fått jente-babyer før så det blir litt ekstra stas denne gangen Jeg bor også i Kristiansand. Kanskje vi kommer på føden på likt, HI?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Hei hei, her er formen min faktisk bedre enn på lenge (sett bort fra omgangssyke, men det hadde ikke så mye med graviditeten å gjøre). Bekkenet er så utrolig mye bedre enn sist gang, jeg var til og med på en liten liten tur i skogen her om dagen! Sover utrolig dårlig og har snudd døgnet fullstendig, men sånn var jeg sist også. Her har vi i dag endelig tatt ned babyklærne fra loftet så da skal jeg vaske og legge på plass de neste dagene Har hatt noen sterke kynnere, men ellers er det ikke mye som tyder på fødsel. Babyen er til tider sykt aktiv i magen (noe som IKKE er morsomt når man har omgangssyke og er kvalm), så det virker som den trives der inne. Vi har neeeesten bestemt oss for navn (vet ikke om det blir gutt eller jente), men vi bestemmer oss jo ikke før babyen er ute. Det jeg "bekymrer" meg for nå er to ting: 1. at fødselen skal gå alt for fort. Sist gang gikk den på 13 timer med rier, men har liksom en følelse på at det kommer til å gå kjapt denne gangen. 2. at fødselen skal skje mens sambo er borte. Han er borte hele helga 14-17. juli så da må det IKKE skje noe for da kan det ta opp til 8 timer før han kan være hjemme....
Maia&Mathias <3 Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2011 <3 Lykkelig gravid <3 : Det hadde vært koselig om vi møttes på føden ja! Ser at d er flere fra Krsand som har termin i slutten av juli. Hadde vært kos om alle sammen endte opp på barselhotellet (hvis d er åpent da...) Veslefrøkna09 + juli2011 <3: Får håpe at ingenting skjer når sambo er borte da!! Her jobber sambo i nordsjøen og han kommer ikke hjem før 10.juli. Er vel litt for mye å håpe at noe skjer før han kommer hjem men kan jo aldri vite!! ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå