2barns mor Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Å hvilken erfaring har dere? Hva trenger egentlig 6-7 åringer? Jenta vår har DSI og tv på rommet (som ikke har noen kanaler ennå... kun dvd hun kan se på den, men sjelden det blir gjort) Hun ønsker seg imidlertid såååååå veldig en ipod. Mange klassekamerater har dette, samt noen har mobil. Jenta trenger absolutt ikke mobil enda, men jeg tenker litt på dette med ipod da. Hvilken type bør vi egentlig kjøpe (vet de fleste i klassen har den ipod touch - hvis det heter det) men synes 2000.- er i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ksenia & Anjem Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Han har kun en nintendo ds..ikke engang den med kamera hehe.. Han er straks 7 år og på bursdagen sin skal han få en nintendo wii... men har verken mobil eller noer annet.. På skolen deres er det heller ikke lov med mobil..blir ofte til at de drar de opp i timene osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 En gammel DS som hun deler med søstra si... De er 5 og 8 år. Ser ikke hva hun skal med mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Hun har tv på rommet tilkoblet dvd spiller uten kanaler,pc og nintendo ds. Men jeg har en iPod hun bruker mye og så har vi Wii og ps2 i huset. Telefon er uaktuellt i mange år til. Det eneste hun bruker min iPod til er å se filmer på.Den klarer hun å starte selv så når hun våkner i helgene ser hun en film:-) Deilig for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. juni 2011 #5 Del Skrevet 25. juni 2011 En billig mp3spiller Wii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 Hun har en nintedo ds, og min gamle laptop som hun bruker minimalt. Ikke at hun bruker dsn noe særlig heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsla Skrevet 25. juni 2011 #7 Del Skrevet 25. juni 2011 han har dsi, ingenting annet. Jo forresten, han har en cd spiller også... Men den må snart byttes ut. Til jul kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire småtroll Skrevet 25. juni 2011 #8 Del Skrevet 25. juni 2011 Min 7-åring som begynner i 2.klasse til høsten har DSi og en liten CD-spiller på rommet sitt. Sammen med storebror på 10 år har han Nintendo Wii, Playstation 2, TV og DVD-spiller i kjellerstua. Begge guttene har hver sin billige mp3 spiller, kostet 249 kroner på elkjøp og vi har fylt de opp med div musikk. Funger mer enn bra nok i bilen o.l. Mobil fikk eldste da han gikk ut av 3.klasse, da skulle han begynne være hjemme alene etter skolen (fra 4.klasse) så da var det greit med egen mobil. Vi har også sagt til 7-åringen at han skal få mobil når han slutter på sfo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. juni 2011 #9 Del Skrevet 25. juni 2011 Frøkna skal begynne på skolen nå til høsten og har eget musikkanlegg på rommet og tv med dvd-spiller, men uten tv-kanaler. Hun har egen pc, men den har vi dessverre ikke fått opp og gå, så det blir vel helst at hun heller får min gamle bærbare. Så har hun dvd-spiller i bilen og elektrisk tannbørste... Ingen mobil, ingen mp3, ingen ds. Vi får se hvordan det blir etterhvert, kanskje det blir en ds hvis mange klassekamerater snakker om det. Noen billige mp3spillere har vi i huset, så når hun evt. ber om det, så kan det ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 26. juni 2011 #10 Del Skrevet 26. juni 2011 Min gutt på strax 6 år har DS, Wii,cd spiller og tv:) wiien blir brukt kansje 2 gang i året hehe. tven kikker han på litt når han legger seg,ellers så er han ikke intresert. Han er mere intresert i å være ute å leke. sjelden guttene spør etter ds også. Men de fikk de i gave t mimmi så er litt stas av å til Mobil får han ikke på en go del år ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serepta Skrevet 26. juni 2011 #11 Del Skrevet 26. juni 2011 Min begynner i 2klasse til høsten. Han har Nintendo DS og en playstation 3 som er koblet til en egen tv i loftstua. Kamera, ipod og mobiltlf har ikke vært noe tema enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. juni 2011 #12 Del Skrevet 26. juni 2011 Glemte en ting, frøkna har tilgang til mitt avlagte lille kompaktkamera, lite og digitalt, og jommen tar hun faktisk en del flotte bilder. :-) Mobil blir ikke aktuelt på noen år enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kystrøya Skrevet 26. juni 2011 #13 Del Skrevet 26. juni 2011 Jenta vår er akkurat ferdig med 1.klasse, og hun fikk dsi til 6 års dagen sin. Hun bruker den svært sjelden. Har den med når vi skal ut på bilturer. Hun har også en cd spiller på rommet som hun bruker mye. Ellers får hun lov til å spille på pcen vår, diverse josefine og labbe langøre spill. Hun får bruke mp3 spilleren min, og den er flittig i bruk på bilturer o.l. Vi har også ps3 og nintendo wii, men hun spiller ikke på det foreløpig. Har ikke tenkt tanken å gi henne verken ipod eller mobil enda. Kanskje et enkelt kamera etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmelon Skrevet 27. juni 2011 #14 Del Skrevet 27. juni 2011 Min gutt begynner i 2.klasse til høsten, og har DS og fotoapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Rutletutt* Skrevet 27. juni 2011 #15 Del Skrevet 27. juni 2011 Gutten vår på 6,5 år har DSi. Han ønsker seg også en iPod, men aner ikke om noen i klassen hans har, han er påvirket av sin 11 år gamle fetter;-) Har ikke snakket noe om å kjøpe det til han enda da, men kanskje til bursdag/jul (som er rundt samme tid...) Kommer til å kjøpe han en egen liten laptop til jul/bursdag har vi bestemt. Kusinen som er ett år eldre fikk dette til jul i fjor, og har vært stor suksess, og det vet jeg at han kommer til å bli glad for og få brukt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå