Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med vippestol? å har dere noen vippestoler å anbefale? Har en jente på nesten 7 uker nå, usikker på om jeg kan begynne...

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen tvil i mitt hjerte: BABYBJÖRN!!!

Vi begynte da gutten var rundt to måneder, men kun litt om gangen! Nå er han snart 8 måneder og han elsker den fortsatt! Ble iallefall populært å sitte i den etter han fant ut at han kunne "gi fart" med bena!

I tillegg er den utrolig grei å ha med seg dersom man skal på besøk! En fast følgesvenn her i gården!

Venter fortsatt på at de skal komme med en vippestol for voksne!! ;)

Skrevet

Her har lagt i vippestol fra før de er 2 uker. I liggende stilling selvsagt. Øker sittestillingen etterhvert som de blir sterkere i kroppen. Min jente på 9 uker ligger fortsatt på det laveste stillet, storebroren var langt sterkere på samme alder så han hadde mer hevet stilling.

Jeg er ikke så fornøyd med den vi har nå, så har begynt å vurdere om vi skal anskaffe en Babybjørn.

Skrevet

BabyBjørn! Fantastiske stolen! Snuppen sitter godt når hun skal ha mat, samt at hun morer seg kostelig når det gynger opp og ned. Hadde en annen "billigstol" som sikkert er helt grei, men mini sitter så mye bedre i BabyBjørnen.

Skrevet

Vi har også babybjørn vippestol. Er et av de beste kjøpene av babyutstyr vi har brukt penger på! Ligget i den fra han var 2 uker. Er f.eks greit når vi spiser middag, da ligger han i den og er liksom med resten av familien på måltidet: )

Vi har den også med rundt forbi. Veldig greit at han kan ligge en stund i den istedet for på gulvet hvis det er mange andre større barn som leker i samme rom.

Skrevet

Baby Bliss: Jeg har sittet i en BabyBjørnstol for voksne;) Skulle gjerne hatt en slik jeg:)

Vi har en fra Jysk, den kan justeres fra helt flat ligende stilling og oppover til sittende stilling. Bruker den ikke så ofte, men er godt fornøyd.

Annonse

Skrevet

Er det flere forskjellige typer BabyBjørn vippestol? Evt hvem er best?

Skrevet

Modellen som heter air har luftigere trekk, og er litt dyrere. Har den vanlige, og har aldri opplevd at han har blitt klam i den:) Eller er de like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...