Gå til innhold

Jippi... Sambo har gitt bort alle sommesko/sandalene mine ved en feiltagelse..


Heldig mamma til ♥to gutter♥

Anbefalte innlegg

Vi fikk nylig en lapp i postkassa med forespørsel om å legge ut klær/sko og diverse annet utstyr vi kunne avse til noen som driver innsamling til Estland. Det skulle komme noen å samle inn ting som i forgårs.

 

Jeg fant frem gamle barneklær og egne klær + noen andre ting jeg hadde tenkt å levere på gjenvinningsstasjonen. Sambo satte ut disse tingene på morgnenen, men på ettermiddagen hadde de ennå ikke kommet og hentet. Siden det begynte å regne, ba jeg han om å ta det inn og sette det baki bilen min så jeg kunne levere på gjenvinningsstasjonen i stedet. Han spurte om han skulle ta med posen med sko også, noe jeg sa ja til siden jeg hadde lagt sko i en av posene.

 

Det som imidlertid skjedde, var at han hadde tatt en pose som sto i gangen vår, som inneholdt alle mine sommersko og sandaler, og som jeg akkurat hadde tatt opp av kjelleren for å bruke i sommer og på ferieturen vi drar på til uka.. Ulike skinnsandaler, noen kjøpt i Barcelona og Frankrike, Ecco-sandaler, Adidassko +++ Noen av skoene er tidløse favorittsko som jeg har hatt i over 10 år! Til sammen er skoene sikkert verdt ihvertfall 7000,-.. Og han hadde ikke lagt dem i bilen min, men ute ved veien sammen med de andre tingene og dekket over med plast. Så nå er skoene hentet og borte!

 

Kjenner jeg er skikkelig oppgitt og lei meg nå! Hverdagen er hektisk og slitsom nok med en 2-åring og en 2,5 mnd gammel baby og vi har nok utgifter som vi har. Nå må jeg ut å kjøpe nye sko før vi drar på ferie og på toppen av alt røk vaskemaskinen vår i dag og må til reparasjon. En dårlig dag, gitt..

 

Trøsten får være at noen forhåpentligvis blir glade for dem..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.... kjedelig.... men du får se det positive i det, du får kjøpt deg nye sko!!

 

Samtidig som du selv sier: noen blir sikkert veldig glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om forsikringen din dekker idioti. LO favør innbo har en idiot del tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann kastet en hel bærepose med ullundertøy yil ungene. Hadde ikke fått ryddet ut av den engang, så skulle han ut med søpla og fikk med seg den også...

Og han la vekk en fotobok i vinter, han skulle bare legge den på en lur plass, og den var skikkelig lur... Vi har ikke funnet den igjen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...