*julybirth* Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 hva er det som skjer egentlig når magen plustselig ser helt deformert ut ? helt firkanta, eller som om han sku snudd seg og har rompa/hode på den ene sida i magen, trekanta, skeiv hehe... har ikke festa seg, men ligge med hodet ned de siste gangene jeg har vert på kontroll. Noen som har opplevd dette evt under ul? og fått bekrefta hva det er ? hvis det ikke har festa seg innen fødsel sette igang, sjekker de leie når man kommer inn da? frister gentlig ikke med fødsel om det sku ver tverrleie/ rompefødsel etc hehe
LilleMy08 Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde det på nøyaktig samme måte. Magen så helt rar og reformert ut. Som om babyen lå på den ene siden. Hodet var ikke festet og babyen lå litt på skrått. Det ble ekstra forsterket når magen strammet seg. Fødte i går helt uten problemer og babyen kom ut og var helt perfekt! :-D lykke til!!
LiteNurk Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Min lille prins har ligget på høyre side av magen gjennom hele svangerskapet, og spesielt når jeg legger meg ned på ryggen, blir dette ekstra synlig. Magen er helt skeiv, og buler på høyre side av navelen. Det er til og med et par som har kommentert at "Oj, ligger han der, eller??" Jordmor sier at det ikke er uvanlig at babyen velger en "favoritt-side". Det kan være at det er bedre plass på den ene siden også...
*julybirth* Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2011 ja mageformen forandrer seg iløpet av dagen... men den er mest slik når den blirhard og, så ja ser ut som om rompa el no stikker ut på høyre side hehe.... lure bare på hvordan den ligger der inne, om den snur seg etc, siden han har ligget i hodeleie de siste gangene jeg har vert til kontroll, (har ikke festet seg da) dere som har opplevd fødsel uten at baby har festet seg, gikk vannet skikkelig da?
LilleMy08 Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Hos meg gikk ikke vannet før på fødestua når jeg hadde 9 cm åpning og jordmor måtte hjelpe til. Hodet hadde ikke festet seg
*julybirth* Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2011 godt det da ser for meg at vannet går på minste beleilige plass hehe, enten på kjøpesenter eller i senga etc... hvis ikke han fester seg, men vet jo at det kaansje ikke ikke er en fasit at vannet går slik selv om det ikke har festa seg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå