Gå til innhold

Når kommer energien tilbake????

Anbefalte innlegg

Er 10+3 i dag, og fortsatt like trøtt, hele tiden. Orker knapt å holde øynene åpne mer enn et par timer om gangen. Begynner å bli litt slitsomt. Når kommer energien tilbake?? Husker ikke at jeg var så trøtt med forrige mann, men da hadde jeg jo ikke en på 2,5 år som skal aktiviseres heller da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143355588-n%C3%A5r-kommer-energien-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper snart!! Er 8+5 og kjempesliten, men regner med det er fordi jeg spyr som bare juling...er fin akkurat samme dag som jeg tar akupunktur, da føler jeg at energien er litt på vei opp, men virker som om det er påan igjen dagen derpå igjen...og så har jeg to små på tre og seks år, så kjenner det tærer på kreftene. Håper at 2.trimester kommer med bedre tider ;-)

Jeg er også kvalm og kaster opp :(

Kaster ikke opp hver dag, men tar det som regel igjen de dagene jeg faktisk gjør det, da kan jeg henge over do mer eller mindre hele dagen...

Ikke så lenge igjen av 1. trimester nå, så krysser fingrene for at kvalmen, og trøttheten er på retur :)

Det lurer jeg også på! Forrige gang mener jeg den begynte å forsvinne rett før 2. trimester. Nå er jeg 11+4 i dag, og venter fortsatt i spenning. Datteren min er på ferie denne uka, og da tenkte jeg at kanskje jeg kunne lade opp batteriene i mens, men jeg synes bare det har blitt verre denne uka.. Bare to uker igjen til ferie, men lurer på om jeg må ta en tur til legen og spørre om gradert sykemelding, for nå fungerer jeg verken hjemme eller på jobb, og har brukt avspasering for å ha litt lettere dager på jobb..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...