Gå til innhold

Hva er en god grunn til å skille seg`?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens flotteste mann. Han er super på alle områder.,, Det er derfor dette er så vanskelig...

Jeg er møkk lei fyren. Det er ikke noe han gjør, det er bare hele han, familien hans og alt..

vær så snill å si at dette snart går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, hehehe, må nesten le litt... Kanskje det er det folk mener når de sier at de ikke har følelser igjen for partneren?

Eller kanskje det er deg, at du trenger litt adspredelse og avstand? Det kan du ordne med noen turer uten mann og barn i ny og ne.

 

Men ofte går slike følelser over da.. Hvor øenge har du følt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får du litt adspredelse innimellom da? Hvordan er periodene ellers? Hvis ting ellers er bra er det kanskje bare en normal dip i forholdet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det før når han hadde reisejobb... var deilig med "fri" periodene... Tror jeg må få han til å begynne å reise igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det er mulig å få han tilbake i reisejobb må du nesten reise litt selv. Kan være artig, det:)

Det høres ut som om du ganske enkelt trenger tid i fred. Det kan du ordne deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det høres artig ut.. men jeg er høygravid, så må nok holde meg i ro en stund til....

Han har snakket om å reise og jeg prøver å oppmuntre han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis du er høygravid er det vel greit å ikke ta noen kjempestore avgjørelser ang ekteskapet akkurat nå..

Men si gjerne til ham at han kan finne på noe neste helg, for da vil du ha huset og helgen for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke har det bra ilag er for meg en god grunn til å skille seg, i alle fall dersom det har vart over tid og det går ut over stemningen i hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok bare for snill for deg, det er ikke det du vil ha, sånn egentlig. Du vil ha en "bad boy" for det er det som tenner. Men hvor lenge tror du det varer? en uke? tja, kanskje mer(som i 2 uker), men det er ikke verdt det.

 

Hadde jeg møtt en snill og tålmodig type, så hadde jeg holdt fast. For de er det ikke mange av......

 

Hilsen alenemor som leter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snu på det; hva om det var han som skrev dette til kompisene sine? Gå fra henne? Sikkert noe galt med hvordan hun er? Gå fra henne selv om dere har små barn? Mange lekre unge damer på markedet? Not..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en "bad boy" og:) Kanskje han er for perfekt for meg. Han er unik og jeg vet jeg burde holde godt fast-... finner aldri en slik mann igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...