Gå til innhold

Vi trenger TIPS!!!!! Skal pusse opp bad - HVOR KJØPE INNREDNING o.l.????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe det meste til badet; materiale til vegg og gulv, klosett, innredning/servant og badekar. Har ennå ikke bestemt oss for om vi vil ha fliser eller ei, men tror egentlig jeg har lyst til å gå for våtromsparkett eller belegg på gulvene og våtromspanel ("plater"?) eller våtromstapet på veggene. Er ikke så stor fan av fliser, nei.. ;-)

 

Men HVOR FINNER VI GODE PRISER PÅ DETTE?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville handlet innredning ol på IKEA og resten på coop obs bygg. Jeg ville også kjøpt badekaret brukt. Våtromsplater er billigst på obs bygg her i byen i hvert fall. Dere får ta dere ei runde å sjekke priser. Vi skal også ha plater og det er mye bedre enn fliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skrev en liste over hva vi skulle ha, leverte den til forskjellige butikker og spurte hva de kunne slå av på pris om vi kjøpte alt samlet. Coop byggmix var 20.000kr billigere enn f.ex byggmakker, som var dyrest av alle. Fikk ca 20% avslag på denne måten! I tillegg fikk vi kundeutbytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut Fibo Trespo, Alloc Wall & Water og Gerfloor/Gerbad. Vi har Alloc plater i utføring Cuzo Golden (http://www.europe.alloc.com/data/b/0/32/09/9_2701_0.jpg) og det er helt nydelig! Også har vi vinyl på gulvet, fra Gerfloor. Det er finere enn flis synes jeg, og vaskes med KUN vann, altså kjempelett! Ingen fuger å slite med osv.

 

Platene er litt dyre, men de er mye billigere enn hva det vil koste med flis, flislegging, mørtel osv. Pluss: det holder et tiår eller 2 lengre enn fliser ;)

 

Prøv de lokale byggevarekjedene rundt omkring for priser. Billigst er det jo å handle det i sverige, og der har de større utvalg også (svensker ekke så glad i flis generellt de) men da må du fortolle det ved grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet servantarmatur, servant, klosett og sluk på www.vvskupp.no.

Badet vårt er veldig lite så vi kjøpte baderomsmøbel/skuff fra www.kvik.no.

 

Lykke til!! Sørg for at dere får folk som er ordetlig kvalifiserte til å gjøre jobben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte vel 20 000 på å pusse opp badet her.

 

Fikk badekar, mot at jeg hentet det :) Kjøpte innredning på Ikea til ca 3 500,-, mot 10 000 i rørlegger/baderomsbutikk.

 

Har baderomsstrie, og gulvbelegg. Lagt av fagfolk.

 

Hadde også elektriker til å flytte kontakt til varmekabler(flyttet en vegg), og kontakter.

 

Alt er inne i den prisen jeg betalte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...