Gå til innhold

Synsk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor i all verden har jeg gjort av "hodeputen" som skal støtte opp om babyens hode i min bilstol? Finner den ikke fra forrige runde, alt det andre er dukket opp....

Noen som ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har flere boder, og leter som en gal.

Finner ingenting, og skjønner lite.

Har ei utebod i forb.med inngangstrappa, ei kjellerbod, ei bod på plena og et kryploft over trappa.ø Noen spesiell følelse for noen av dem?

Føder i disse dager, men mulig jeg m¨å kjøpe nytt da. Lite vits med bilsete uten de sikkerhetsputene som skal være der.

Takk for hjelpa så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor oppbevarer dere dekk? Har dere sånne hvite sekker til dekkene? Tror den er i nærheten av en sånn hvit sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du over her er synsk - kan du se hvor det nye sølvarmbåndet mitt er blitt av? har lett over alt, men borte vekk er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For jeg fikk opp lukten av nyfødte kattunger. Muligens annen dyrelukt, men det minner så om denne kattelukten, da. Tenkte kanskje det du leter etter befinner seg i nærheten av katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg med armbåndet du mener, så har jeg katt, men kattunger er det verre med siden den vi har er sterilisert...

Ser du evt. om det er ute eller inne? har forresten hunder også, men skjønner ikke helt hvor jeg ikke har lett som det kan ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekka over alt hvor katten eller hundene ligger...ikke no :( ååå, jeg vil ha igjen det fine armbåndet mitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her!

Må jo bare oppdatere!

Etter ca ei ukes intens leting etter denne sikkerhetsputa, kapitulerte jeg i går.

Selve bilstolen sto i uteboden helt inntil hvit plastsekk med dekkene mine inni....Den var jo lett å finne, og var hentet inn. men, puten inni....

Bestemte meg for å lete i alt som var i nærhetene av trappene, og det ga jammen meg uttelling. Fant sikkerhetsputen i et lite hvitt skap som aldri blir brukt! Nå ble det to tråder her inne da, men har katt også. Så ledetrådene du/dere ga, ga uttelling! Ikke vet jeg om det er tilfeldig, men uansett: tusen takk!- Glad for, å slippe å kjøpe helt ny stol pga en liten, men viktig del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! det var jeg som beklagelig kuppet tråden din litt - vet ikke helt hvem noen av svarene var til, men det ga dessverre ingen resultater for min del. Men til sammenligning så koster det litt mer å ut å handle ny bilstol, så for meg er det mest irriterende, siden jeg nesten ikke hadde brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...