Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i går har jeg hatt en del regelmessige kynnere/ svake rier. De har tatt tak nederst i ryggen og går som et belte rundt magen samtidig som det presser ned. Noen av disse ''riene'' har vært veldig sterke, så jeg må virkelig pese og puste meg igjennom, men så kan det gå noen timer med kun murring og kynnere.

Jeg har også slitt med å få til å tisse, har bare klart å skvette litt nå og da siden i går. Og i dag etter en real runde på ikea måtte jeg en tur på toalettet før vi kjørte hjem.

Da jeg tørket meg var papiret lys lys rosa, ble litt forfjamset og måtte reise meg å se ned i toalettet og jammen var ikke vannet rosa det også.

Kjenner at jeg sitter her med svake rier som kommer veldig uregelmessig, noen kan plutselig være litt sterke. Det er alt fra 3 til 15 minutter mellom de.

Jeg er 34+3 dager på vei.

Kan dette være starten på en fødsel eller lurer kroppen meg bare, har jo lest at mange kan gå slik i ukevis. Og jeg har slitt en del med kraftige kynnere dette svangerskapet, men kjenner at de har forandret seg nå.

Jeg skal ta planlagt keisersnitt om 5 uker så lurer litt på når jeg eventuelt burde kontakte føden. Jeg var der i uke 30 pga sterke regelmessige kynnere og da hadde det ikke påvirket livmorhalsen og jeg fik streng beskjed om å ha høy terskel før jeg tok kontakt med de igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg ville kontaktet dem. Siden du sliter med å tisse og det kom blod, så kan det også være tegn på urinveisinfeksjon, noe som ikke er bra for baby.

Skrevet

Har det slik jeg også..venter nr 3 om 2 uker ca....sinnsyke mase rier/kynnere som kan vare alt fra 2,3 min til 12 min mellom hver..og de øker i styrke..kan holde på sånn i 2 t tid..også plutselig er det over..sliter også masse med nedpress..ganske slitsomt og har gått med 3cm åpning i 2 uker..har bare lyst og få han ut NÅÅÅ...og bli ferdig. Blir ganske forvirret til tider =) har også blød litt , men d var bare blærekatar.....så akkurat ferdig med kur nr 2- så nå går jeg på tranbær ut svangerskapet...ser ut som om d hjelper =) masssse lykke til. Men vi får stå på litt til...snart over...jippppi =)))

Skrevet

Jeg venter nr 3, er 3 dager over termin. De to andre kom 9 og 4 dager over termin, så så langt ligner nr 3 på de andre...

Men jeg har hatt en del masrier og murringer med nr 3 som jeg ikke hadde med de andre, så sånsett er nr 3 en luring...

Skrevet

Ja det er det jeg har hørt også, at man kan gå med slike heftige masrier og alikevel gå over termin. Men gud så sliten jeg er.

Heldigvis for min del så vet jeg at jeg ikke kommer til å gå på overtid. Siden jeg skal ha planlagt keisersnitt. Men jeg ser veldig mørkt på å gå slik i hele 5 uker til. Au au au.

Jeg har akkurat sendt en prøve til dyrking pga at det var +4 på leucocitter (usikker på skrivemåte) og den var helt fin, fikk svar i går.

Nå har det plutselig roet seg her, kommer kun 1-2 svake rier i timen. Så er vel bare å vente, å prøve å være tolmodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...