Gå til innhold

Dere som mener at de med migrene bare ligger på et mørkt rom og lider, og at det er det eneste som nytter....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herregud, for en tøvete tråd. Dere har migrene, i ulike varianter, ikke dødelig kreft, ms eller noe sånt. Jeg har det myyye verre en deg", "Nei, jeg har det ENDA værre!", "Mora til tanta til svigerinna mi kjenner noen som har det ENDA VERRE!" osv... Sytepaver.

 

 

 

Hilsen ei til med migrene med aura, som ikke synes det er så fryktelig mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du morsom??? Nei hverken hun eller legene synes dette var verdt å undersøke noe videre så de bare krysser fingrene og håper på det beste.

 

Selvsagt, hun er med i ørten foskningsprosjekt og pendler mellom haukeland og ullevål hele tiden. Og NEI det er ingen andre årsaker enn migrenen som fører til slag. Er det kanskje muuulig at mennesker med migrene har det så mye verre enn deg at de fysisk ikke kan fungere?? Nei, du får sitte der å være fornøyd med deg selv og klappe deg på skuldra over at DU klarer å fungere til en viss grad. Utenfor skylappene og din verden er det mennesker med langt verre skjebner enn din egen, men for all del klapp deg selv på skuldra og hev deg over alle du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Hi i den tråen hvor Hi av dette innlegget anngriper meg, Joda jeg har migrene og får behandling for det. Ja jeg har ofte migrene i helgene og spesielt om det er noe jeg gleder meg til.

Jeg tok medesin og den hjalp, men før virkningen kom ønsket jeg og gå og legge meg.

 

Hi du er en onsdkapsfull dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angriper ikke deg, HI av den andre tråden......

 

Jeg ville bare vise flere her at selv om en har migrene, så kan en gjøre ulike ting, slik en del som svarte deg, mente ikke gikk an.

 

Du fikk svar som "da er det ikke migrene", slik jeg har fått svar her "da har du lurt legen godt"......

 

Jeg er vel "heldig" som har migrene med aura, slik at jeg stort sett får forvarsel på smertene. Jeg tar da som regel medisinen mens synsforstyrrelsen pågår. Men resten av migreneanfallet har jeg, som uggen i kroppen, tung i hodet, kvalme osv......

 

Maxalt smeltetablett hjelper fortere enn om en svelger en tablett, og det er min medisin.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, har prøvd å ta meg sammen, fortsette å leke med barna, se på tv, sitte på pc'en, gå i byen osv. Eneste jeg har oppnådd med det, er at migrenen da blir så kraftig, at det går mye lengre tid å bli kvitt den. Ikke spesielt bra for barna det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd å måtte ta meg av barnet mens jeg hadde migreneanfall. Det var helt jævlig om jeg skal være ærlig. Men jeg måtte, og jeg klarte det. Jeg satt med pcen fordi jeg vet at det er det som holder meg våken. Hadde jeg sett på film hadde jeg sovnet.

 

Så joda, man kan ha migrene selv om man sitter ved pcen. Utrolig hva man klarer om man er nødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...