Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har 2 eksempler: Ene butikken hadde smågodt og tekstiler Andre hadde kosmetikk og maling, tapeter og slikt.... Ene er nå nedlagt, og andre har gått helt over til maling og slikt. Dette må vel være familiebutikker, hvor kona hadde en lyst, og mannen en annen Andre som har opplevd slike butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Sola Fisk og Video er jo en gammel slager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 HAHAHA.. den likte jeg HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 "Fisk og video" fins flere steder. Særlig her i nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #5 Del Skrevet 25. juni 2011 Senjahopen fisk og video har jeg sett, så den kombinasjonen finnes flere steder. Ellers er det en butikk på Torshov i Oslo som selger dongeriplagg og blomster, og en nettbutikk i Østfold som selger fiskeutstyr og sexleketøy. Den siste kan vel være et typisk utslag av at mann og kone har ulike interesser, som noen nevnte ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 Kiosken der jeg kommer fra er fenomenal. Der får du kjøpt godter, hamburgere, leie filmer og det fungerer også som et postkontor. Men det beste er vel at du får kjøpt sexleketøy der også ))) Pluss smykker og ringer til kjæresten. Og annet småtterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #7 Del Skrevet 25. juni 2011 Her jeg bor var det tidligere en butikk som het "sko og parfyme". Navnet sier det meste, synes jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #8 Del Skrevet 25. juni 2011 Eau de Teauphise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå