Gå til innhold

ønsker du barnepass /en frihelg i måneden se hit


katta25

Anbefalte innlegg

 

Vi tilbyr barnepass og helgeavlastning siste helgen i måneden i oslo for de som ønsker og ta et pust i bakken . Alle 4 som er der jobber til daglig i barnehage og er utdannet færskolelærere og barne og ungdomsarbeidere

vier 24,25, 29 og 38 år gamle

 

link til hjemmesiden vår

http://www.123hjemmeside.no/helgebarnehage

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns 1000 kr dagen var litt vel stiv pris..Glad jeg slipper å gjøre det..har besteforeldre som elsker å passe og i tillegg er gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et døgn vil si fra eks kl 18 fredag til 18 lørdag da er det ikke så ille pris med mat turer og masse morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert mulig å tjene penger på!

 

Men dere burde rette opp alle skrivefeilenne på siden, det gjør at det virker litt useriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser bra ut. Rett opp de mest grove skrivefeil, da fremstår man mer seriøs.

 

Jeg vill hatt bilder av stedet barna skal være, meny, og eksempler på hva dere tenker av innhold gjennom dagene (trenger ikke være dato for når dere drar i frognerparken, men liste opp eksempler på hva dere tenker av mulig innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste ville hatt litt mer info om stedet og opplegget.

Hvor mange voksne, max antall barn etc. Privat hjem?

Ikke for å være frekk, men jeg tenker jo litt på at om man har utdannet seg til pedagog og så er man så dårlig til å skrive på en hjemmeside?

Det ser veldig useriøst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Dette virker som et bra tilbud, og nei, jeg synes ikke prisen er gal siden det er snakk om døgnpris.

 

Men som flere har sagt; sørg for å få rettet opp skrivefeilene - det er dessverre veldig mange av dem - så virker dette straks mye mer seriøst. Få en norsklærer til å hjelpe dere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmesida ser VELDIG hjemmesnekra ut, noe den sikkert også er... men dette ser ut som noe en 14åring fint kunne laget og fremstår ikke som særlig proft. Og selv med sterk dysleksi reagerer jeg på feil, manglende tegnsetting og klønete måte å uttrykke seg.

 

Prisen er helt ok, men dekker dette f.eks. billettpriser om dere skal på et museum el.?

- Dere bør holde senger (ikke bare madrasser), -også til de minste. En seng fra ikea koster ikke mange kr.

- Skriv MER om hva slags aktiviteter dere tenker dere, gjerne også med en slags "dagsplan", -som selvfølgelig må tilpasses barna.

-Hvordan ordner dere transport til fra aktiviteter?

- Vis bilder av huset der dere holder til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ronja røverdatter

Et tilbud som dette kan nok være nyttig for flere. Men jeg beklager at jeg ikke klarer å ta dette seriøst - to førskolelærere og to barne-og ungdomsarbeidere og så mye skrivefeil, barnslige måter å skrive på og total mangel på viktig informasjon.

 

Og er dette seriøst ment, så bør dere lytte til rådene dere har fått her og lage en hjemmeside som kan oppfattes seriøst og tillitvekkende.

 

Beklager, akkurat nå tror jeg at dette er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...