Gå til innhold

Burde bare være 100% takknemlig, men kjenner jeg er litt skuffa også. Mine besteforeldre har vært snille. (Langt.)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å få tilbake glansen, ja. Men da får jeg holde meg unna bim/dibs anonymforum!.. hehe

 

17:26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville spurt om å få kvitteringen, og forklart at du skjønner de mente vel, og at de på butikken nok helst ville selge denne. Men at det var tripp trapp stolen dere ville ha. Det var jo tross alt det dere hadde snakket om sammen først også.. Hiv gjerne på en historie om venner som har denne stolen, og angrer på det kjøpet..

 

Vi kjøpte Kiddo i steden for tripp trapp.. men var VELDIG i tvil, da jeg hadde gode opplevelser med tripp trapp selv i barndommen. Men den er MYYYYE enklere å justere.. Holder bare inn en liten "tapp" og flytter i ulike hakk. Mamma og pappa måtte bruke umbrako for å endre på tripp trapp stolen vår.. ikke ta helt fra hverandre, men løsne litt..

Kiddo flytter vi enkelt med egne unger, men justerer også veldig lett om vi får venner på besøk med unger i ulik strl..

 

Uansett - lykke til! Vanskelig når man har sett for seg noe spesielt, og så ender man opp med noe annet..

 

Er de ofte på besøk? Hvis ikke, så kan du selge denne på nettet, og kjøpe en ny selv ;) uten at de vet det.. vet det er vanskelig å ikke skulle såre noen man er glad i...

 

Samtidig så tenker jeg at her har du jo også vært tydelig på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...