Gå til innhold

Jeg har bløffet og er redd for å bli avslørt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært på jobbintervju. Etter intervjuet fikk jeg en test jeg skulle ta på internett og sende til arb.giver. Jeg scorer godt på alt som dreier seg om ordforståelse, hukommelse, synonymer o.l, men ikke så godt på de oppgavene som handler om tallforståelse.

Så jeg lot derfor mannen min hjelpe meg med dem...Dvs jeg gjorde dem, men han forklarte meg hvordan de skulle løses.

 

Nå skal jeg på intervju nr. 2, og er redd for å bli avslørt. Blir jeg teste på nytt skal tro?

Dersom jeg får jobben skal jeg ikke jobbe med tall i det hele tatt, så skjønner ikke hensikten med å teste kandidatene i forhold til tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så har du den gode egenskapen å be om hjelp når du står overfor utfordringer du ikke mestrer så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bare sier du at "dette var litt vanskelig, tror jeg må ha hatt veldig flaks med de andre oppgavene" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Han forklarte deg det, du gjorde det, nå kan du det - ingen skade skjedd. Hvordan ellers lærer man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde ikke klart å gjøre det igjen uten hans trinnvise forklaring. Jeg er temmelig tallblind..

 

Håper bare ikke jeg blir kontrolltestet. Det er som sagt ikke viktig for jobben.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...