Gå til innhold

Newstars barnevogn, trenger svar litt kjapt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne vognen fra babylandet? Ligger til salg på finn fo 2000 kr ny og ser egentlig veldig fin ut. Bagdelen er på 89 cm og det jo kjempe bra. Men jeg er veldig skeptisk siden jeg aldri har hørt om den før. Noen andre som har den eller som vurderer den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den veier 20,5 kg, det er TUNGT.

 

Selv var min første vogn like tung og den orket jeg ikke bruke engang. Da gutten var 4 mnd kjøpte jeg heller en Carena Easy siden hovedvogna var en skikkelig her å dytte oppover bakker.

Endte med å kjøpe enda en ny sportsvogn. Så vogna som i utgangspunktet var billig, endte ganske kostbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt den blå vogna fra babylandet .

 

Først og fremst vil jeg skryte av kundeservicen de gir .

 

Vi sendte mail dit og fikk svar med en gang . Dagen etter var vognen i Oslo mot et tillegg på 300 kr . Han som kom hadde med seg begge understellende og begge fargene (blå og grønn) så vi kunne velge .Han demonstrerte vognen og tilbyde seg å montere den for oss . Så veldig bra kundeservice :)

 

Når det kommer til vogna er den helt grei, de kommer fra Kina . Vi skal ha det som reserve vogn. Eneste jeg syns var litt dumt var at de har brodert inn Babylandet (Logoen dems) på vogna (på kalesjen og trekket ) og at det ikke er garanti på de, men til den prisen (vi betalte 1500 kr ) er det helt greit .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...