Gå til innhold

litt forskjellige spm... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Er snart i uke 35.. er det normalt at det er mindre liv da?eg veit jo at det er mindre plass til mini inni her, men føler aktiviteten er gått litt ned.. kjenner ikkje så mye om formiddagen, er helst om ettermiddagen og kvelden han sparker fra seg. så mente jordmoren at han har snudd seg frå sete/tverrleie til hodeleie.. men eg er litt usikker på det, for kjenner fortsatt mest spark og bevegelser langs sidene og under magen. og plutselig må eg mye oftere på toalettet om natten.. så da tenker eg det kan vere hodet som presser? det ble vel litt meir et"tenke-innlegg"fra mi side dette.. men det er kjekt om noen vil sei ka de meiner eller har tanker rundt dette.. eller at andre som er kommt like langt vil sei korleis dei føler seg og formen er=) lykke til alle dere som er så heldige og skal i fødsel med det første =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også i uke 35, fortsatt mye liv men merker veldig godt at det begynner å bli trangt der inne.. Synes han sparker i alle vinkler jeg. Hadde seteleie for en uke siden, så får se hvordan det er på neste kontroll. Må også opp på natten og gå på do, kjedelig når det blir så trangt der inne at man ikke kan drikke et glass vann før man legger seg :P Begynner å bli ganske lat også faktisk, sånn var det sist gang også. Var utrolig lat fra uke 34 til uke 38, da kom plutselig energien tilbake og jeg fikk gjort alt jeg hadde planlagt å gjøre før fødselen, heldigvis.. Så håper energien kommer tilbake denne gangen også før fødselen. Det kan jo hende at man føler seg litt ekstra sliten nå som magen er på det høyeste. Gleder meg til å føde da. Skal bli deilig og endelig få holde gutten min og ikke minst å bli kvitt denne magen som er i veien for alt (-;

Skrevet

"livet"forandrer seg vel til å gå over til litt snuing og sånn også, ikkje bare spark=) når skal du på kontroll igjen da? håper på å unngå setefødsel hvertfall, det er liiiite fristende=) kjenner litt til denne latheten ja, var å handlet i 6timer igår for å bli ferdig med alle innkjøp, det var heeeeilt grusomt, men det blir jo tyngre for hver dag som går så det er best å gjere seg ferdig fortest mulig.. og så er det 1000 ting som skal gjøres ferdig i hjemmet... håper energien kjem hit snart=) er det ditt barn nr 2 også? gleder meg ikkje så veldig til smertene med fødsel, men gleder meg jo veldig til det andre då.. og ikkje minst til å få gutten i armene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...