Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Har forstått det sånn at den er den billigste og varer lengst. Men er det noe som helst negativt med den, eller er alt bra? Vi har en vanlig personbil, med normal plass i. Hvordan er denne når den står bakovervendt? Den tar ikke ekstra mye plass eller noe? Håpe rnoen vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 http://www.vogndilla.com/bilseter/82-britax-twoway-elite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Det er det setet poden har hatt i omtrent 5,5 år.. Jeg er godt fornøyd med det, følger med en "hodepute" der alle moteringsveiene var illustrert, veldig greit om man vekseler mellom biler, og barn i forskjellige str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Tar den mye plass i bilen? Hvordan var det i starten da han var liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Fisker etter flere svar. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Har bestilt en fra Barnas Hus og fikk melding i dag om at den var kommet så jeg skal hente den i ettermiddag. Skal teste den ut og legge inn svar til deg:-) (har til nå hatt Britax 0-13kg. og er svært fornøyd med den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har det ikke selv, men jeg har hørt kun positive ting om det fra folk som har det, og det inkluderer mange som kan mye om bilsikring. Det mest negative er kanskje at det ikke er PLUS-godkjent. http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstolar.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi har hatt slike seter til våre to etter at de krøp ut av 0-13 kgs setet. Og vi er vel egentlig godt fornøyd. Litt mas når man må montere selene som skal festes i gulvet når ungen sitter bakover, men man har ikke så mye valg uten isofix i bilen. Base til så store seter tar enormt med plass og varer ikke så lenge, og var ikke alternativ for oss. Yngste på 5 har fortsatt dette, men maser litt på storebarn-sete slik som storebror på 7 har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja det er nå helt greit. Et bilsete er et bilsete for meg:-) Det tar stor plass når det er bakovervendt, men det gjør de vel alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå