Gå til innhold

Dere som har sex hverdag eller flere ganger om dagen.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ha ha, skulle alle som ikke konstant går rundt og føler seg tent på partneren sin "tatt opp forholdet for vurdering", så hadde nok skilsmissestatistikken vært enda mer bedrøvelig! Er da helt vanlig at sexlivet daler når den første stormforelskelsen gir seg. Med om man elsker hverandre så holder man da sammen fordet. Naivt å tro at sexlivet skal være på topp hele tiden, og hvis det ikke skal mer til før man må revurdere forholdet så burde man kanskje ikke blitt sammen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er altså fulltids arbeidende OG studerende, samtidig som du bruker tre timer på husarbeid daglig, er småbarnsmor OG gravid. Og har sex med mannen din flere ganger daglig? Høres helt umulig ut, spør du meg. Enten HAR du superkrefter, eller så har du en sånn tidsvender som Hermine i Harry Potter har.

 

Bare jobb, studier og husarbeid skulle jo raskt regnet ta 18 timer av døgnet ditt, og da regner vi ikke med reise til og fra jobb. Da har du bare en håndfull timer igjen til søvn, spising, barnepass, TV-titting og sex. Men du trener sikkert et par timer daglig også? Og skriver blogg? Og gjør frivillig veldedighetsarbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok en del mer interessert i sex enn meg, og kunne nok godt tenkt seg at jeg hadde mer lyst. Men han forstår hvordan jeg har det med dette. Han aksepterer det, og han skjønner at det ikke har noe med at jeg ikke er glad i ham eller lignende.

 

13:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sort-hvitt her!! Enten: "Jeg skjønner ikke at du er sammen med mannen din når du ikke tenner på han" eller "Det er fysisk umulig å ha sex hvar dag og i tillegg ha tid til husarbeid". Hjelpes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger om dagen var vel helst i den nyforelskede starten.. Men jeg skulle, i ettertankens lys, ha ønsket at vi var mer oppmerksomme og flørtende overfor hverandre mens vi hadde små barn. Hadde nok styrket forholdet. Lett å glemme partneren når man er sliten og trøtt av småbarn. Lett å glemme at man også skal være kjærester! Og kanskje også lett å bruke ungene som unnskyldning for ikke å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blogg. Men Jobber i en frivilligorganisasjon ja. (det er bare 10 timer i mnd.). Trening får jeg nok av i jobben:)

 

13:27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler ikke om å være konstant tent. Men hun sier jo at hun aldri er tent på ham, uten at hun bearbeides først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hun med 3 unger som svarte i starten. Jeg bruker max 1 time om dagen på husarbeid. Hva fader driver dere med som bruker 3 timer på husarbeid hver dag? :ler: Her støvsuger jeg over et 2.etg hus hver dag (pga 3 husdyr av ymse slag i tillegg til unga), setter på en klesvask når jeg står opp og henger den opp/tørkisen når jeg kommer hjem fra jobb. (har sånn utsettelsesprogram på maskina så den ikke er ferdig før 5 minutter før jeg går inn døra etter jobb) Resten skjer jo automatisk.. rydde bort etter middag er vi jo mange om..

 

Tingen er at man må prioritere sex, og det er ikke alltid jeg tenker at jeg har så utrolig lyst akkurat når han feks tar initiativ, da kan det hende det blir en kjapp blow job på han eller at jeg evt får LYST underveis. Om han er stressa eller sånt, så blir det omvendt da. Vi har lyst til å tilfredstille hverandre også, og har ikke bare sex fordi vi skal få hver vår orgasme liksom. Dessuten blir jeg tent om han kysser meg, eller stryker meg på rumpa feks. :ler: Som jeg sa, vi venter sjeldent til lyset er slukka og vi er trøtte etter en lang dag.. Da blir det faktisk et ork for meg også, for da har jeg jo heller lyst å sove.

 

Forresten, det at jeg har sex eller utfører "seksuelle tjenester" selvom jeg ikke er sånn kjempeivrig akkurat da gjør meg ikke noe eller får meg til å føle meg brukt, som enkelte debatter har gått på her inne. HEHE! Jeg gjør det fordi jeg vil tilfredstille han, også får jeg samme servicen tilbake en dag han tenker at det er det han rekker/orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæhæhæ, husarbeid - det var jo og en unnskyldning, jeg har heller sex med typen enn å støvsuge akkurat da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rydder (alle rom), tørker støv i hovedetasjen. Vasker do/vask/dusj. Vasker et par maskiner og henger dem opp (har ikke tørketrommel), legger sammen klær og legger på plass.Støvsuger stue, spisestue, kjøkken, ganger, soverom + vasker de samme gulvene. Rydder banrnas rom (de roter endel), og støvsuger dem. +++ ting som ikke gjøres hver dag men innimellom. Og så er det jo matlaging da (regnet det også til husarbeid)

 

Hun som brukte ca. tre timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus kvinne...hvorfor i all verden gjør du alt dette? Bor du alene i et hus hvor de drikker rivningsarbeid rett utenfor? Det med klærne, støvsugingen og matlagingen er jeg med på. Men her i huset må alle ta sin del, ikke pokker om jeg gidder å løpe rundt som en tjener for mannen og barna. Vaske alle golv og do, vask, dusj + rydde barnas rom (jeg mener, hvis de er gamle nok til å rote så er de gamle nok til å rydde også). Hva er ting som ikke gjøres hver dag men innimellom da? Vask av vegger og tak, pluss vask inni alle skaper to ganger i uka?

 

Her støvsuges det nesten hver dag (nå når det er sommer støvsuges gangen hver kveld, men ikke resten av huset. Ikke skittent nok fordi vi er mer ute). Vasker klær hver dag, og lager mat hver dag. Ungene får beskjed om å rydde rommet når det er bomba, jeg eller pappa hjelper til hvis det trengs. Og nei, de er ikke kommet i tenårene enda, yngste er 2 år, og guess what! Han klarer å rydde opp lekene sine! Ryddingen ellers i huset går automatisk: den som har rota rydder etter seg. Badet og doen vaskes ordentlig 1 gang i uka, kan stryke over hvis noen har tissa utenfor, og pleier å vaske vekk hvis det er spor i doen. Ellers vasker vi som regel over 1 gang i uka, tørker opp søl og flekker underveis, så det er egentlig ikke spesielt skittent når vi vasker heller. Støvtørking gjør jeg så sjelden jeg kan, helst får jeg mannen til å gjøre det. Hater det. Ingen i dette huset er syke, har astma, utslett eller lukter vondt. Ungene er heller ikke englebarn som rydder av seg selv, og jeg er ikke redd for å i verste fall brøle bittelitt hvis de oppfører seg som idioter.

 

Mulig du tror jeg er gal, men familien min har det bra, og vi har masse tid til barna, hverandre og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn, men kunne aldri være fornøyd med sex en gang pr uke!

 

"Avtalen" med min elskede er at vi har sex annen hver dag, Det er minimumstaksten for meg, men maksimumstaksten for ham (han liker å spare opp litt, det øker nytelsen....) men på denne måten funker det for oss begge.

 

Jeg gjør husarbeid når jeg må, men lar det ikke komme i veien for sexlivet. Ikke søren!!! Vi elsker på kvelden når ungene er lagt, eller jeg sniker meg til en time midt på dagen når alle er i skole/bhg (vi jobber begge i fleksible yrker der det er mulig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye husarbeid vs sex i denne tråden! Kunne hatt hushjelp hver dag, hadde ikke hatt mer sex av den grunn. Vi flørter og koser hver dag, men sex har jeg skjelden lyst på etter barn. Ikke fordi jeg er sliten nødvendigvis, men fordi jeg ikke lenger har noen gode følelser for underliv og pupper. Det er godt å kose og stryke, men å få en kølle inn i meg og bli gnagd på puppene (føles sånn uansett hvordan han gjør det), det er ikke lenger noe særlig. Burde helt klart ha gjort mer for han, men der er jeg sløv.. Har dessuten aldri vært noe fantasifull. Lar meg stoppe av feks at det kan bli søl i sofaen, på teppet etc. Rumpesaft der gjestene skal sitte? Nei takk! Jeg er nok bare skikkelig døll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjappiser forutsetter jo at man klarer å komme så kjapt og at barna leker alene en stund.

 

Hos oss mangler begge delene, så vi har bare sex når barna sover. Og det er ikke 2-3 ganger om dagen. He he.

 

Men det er greit. Mannen min har aldri vært sånn oversexifisert og er vel heller jeg som er mer interessert enn han er.

 

Om vi har mellom 2 og 4 ganger i uka er vi fornøyd begge to. Spesielt siden det er veldig bra når vi kommer i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...