Gå til innhold

Dere som har sex hverdag eller flere ganger om dagen.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...hvordan klarer dere det og hvor mange barn har dere?? Vi har 3 unger og vi er begge fornøyd med 1 gang i uka og noe ganger mindre. Før barna kom hadde vi sex 2-3 ganger i uka.

 

Det jeg mener er at jeg aldri ville klart mere kos enn det, da ville det ikke vært "kos" lenger for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 barn til sammen.. og hvordan vi klarere det? Jo, vi kysser og da får vi lyst også tar vi en kjapp en der det måtte passe seg. Vi venter aldri til kvelden eller når vi er under dyna om vi får lyst i løpet av dagen. Av og til har vi selvsagt sex før vi legger oss også, men som regel blir det en tur inn i senga på kveldstid etter ungene sover før vi står opp igjen og glor på tv eller sånt. hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan dere gjøre det der og da da hvis dere har unger som er hjemme som ikke har lagt seg? Jobber dere ikke? Siden du sier "hvis vi får lyst I LØPET AV DAGEN". Skjønner ikke hvordan dere får tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Der og da er som regel i helgene og fridager da. Vi tar en kjapp en på vaskerommet, i kjelleren, finner en eller annen unskyldning til å snike oss unna. Ungene leker jo, av og til er de sågar på besøk hos venner, osv. Er heller ikke så forferdelig redd for å bli ferska av barna da, de overlever nok. hehe. Dessuten er det jo aldri mer enn en sånn 5minutters, der målet enten er hans orgasme eller min.. Skjønner? Vi tar ikke av oss alle klærne og eeeeelsker på badegulvet liksom. Det er ikke nødvendig med den slags hver gang.

 

Ellers er det mye kosing og kyssing under middagslagingen. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere tid til husarbeid og slikt da? Har dere vaskehjelp?

 

Skjønner heller ikke hvordan folk med unger får tid til dette. Vi har bare ett barn, og jeg er så sliten når jeg endelig kan sette meg om kvelden, at sex er det siste jeg tenker på. Her i gården er det kanskje en eller to ganger i måneden. Mannen vil ha mer, men jeg orker rett og slett ikke. Får ikke lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og noen ganger er det ikke SEX heller (per definisjon av President Clinton), men heller en blow job eller at han gjør ting med meg. hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tid til husarbeid? Jeg ler meg ihjel. Husarbeid tar da vel ikke så lang tid?! Eller har skade av å vente i 5 minutter mens vi puler. :D Vi har ikke hushjelp nei. Vi rydder og vasker sammen på lørdags formiddag som regel, ellers tar vi litt hver kveld sånn at det er greit å begynne Lørdag morgen. Som regel har vi også sex om morgenen i helgen, mens ungene leker eller ser tv så ligger vi litt lenger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dette har mye med alderen til barna å gjøre da.

 

Har du en syvåring som leker ute med nabobarna, er det en heeeelt annen verden enn en ettåring som flyr i beina dine hele dagen.

 

Tenker stadig på en sang som Bjørn Eidsvåg har.

 

"eksperter i å gjøre det med dårlig tid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere greier å få lyst på sex i vaskekjelleren, mens barna er ute en tur osv. Får dere bare plutselig lyst på sex, liksom? Jeg trenger laaang oppvarming for å komme i det humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel heller på det å snike seg unna når man merker lysten komme? Man kan jo tusle rundt på formiddagen og pirre opp hverandre litt, for så å snike til seg litt moro mellom slagene:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, det er nok ikke for meg. Det hender mannen min prøver seg på noe "amorøst" f.eks. kyssing og klemming mens vi lager mat eller lignende, men jeg greier bare ikke å reagere på den måten. Det er bare forstyrrende og irriterende, og jeg får absolutt ikke lyst av det. Får aldri lyst på sex uten at jeg er helt rolig og avslappet, og føler at jeg har god tid. Og selv da må jeg bearbeides ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri lyst på mannen din du da? (bortsett fra etter oppvarmingen?)

Da tror jeg nesten jeg ville revurdert forholdet mitt altså. Hadde ikke mannen tent på meg uten et langt vorspiel først, hadde det vært noe galt.

 

Ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er forskjellig. Dårlig gjort å ymte om at du ikke er deilig nok hvis det tar lang tid å varmes opp. Det jeg lurer på, er hvordan dere gjør med spermen når dere har kjappiser? En ting er en femminutters, men jeg må dusje bort spermen. Det lukter jo etter en stund. Og da må du jo legge til det til femminuttern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Jeg er utrolig glad i ham, men er bare ikke så veldig interessert i sex. Er ikke noe jeg går rundt og tenker på til vanlig liksom. Er ikke alle som er like kåte av seg, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at hun ikke var deilig nok, sier at jeg ville revurdert forholdet mitt hvis jeg ikke tente på mannen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Jeg går heller ikke rundt å tenker på dette til vanlig (jeg er ikke damen med 3 unger som har daglig sex med mannen), men hadde jeg ikke tent på mannen min hadde jeg følt at ting ikke var helt som det skulle.

Jeg og min samboer har ikke sex hver dag, syns vi har det alt for lite i grunnen. Men likevel så koser vi masse, tuller og ler og flørter. Dette er noe som gjør at vi tenner på hveraandre der og da og hadde det ikke vært for ungene så hadde vi nok hatt oss oftere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to unger (2 og 4) og en på vei. Pleier i alle fall å bli et par ganger om dagen.(I dag har vi rukket to, en gang før vi sto opp, og en gang på badet for en times tid siden - barna satt og tegnet) Vi sniker oss til, mens ungene ser barnetv, leker på rommet sitt etc. etc.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusje bort spremen? har jeg aldri gjort (uten at jeg allikevel skulle på dusje), bare setter meg på do og lar det renne ut jeg.

 

Og bruker vel kanskje 3 timer hver dag på husarbeid. Vasker hovedetasjen hver kveld.

 

13:27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som sagt: Folk er forskjellige. Sex er kjempeviktig for noen, mindre viktig for andre. Jeg hører til den siste gruppen. Når sex ikke er så viktig, tenker du heller ikke at noe mangler når du ikke tenner på partneren. Jeg elsker ham like mye for det. Og som sagt: jeg KAN få lyst på sex, bare at forholdene må ligge til rette for det.

 

 

13:00, 13:07, 13:16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer hver dag på husarbeid, mor til tre unger og sex flere ganger om dagen? Har du superkrefter? Er du i arbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt uttrykket "mye vil ha mer"? Hehe. ;-)

Tror nok ofte at dess mindre man har, dess mindre syns man er er "nok", og vice versa. Her i gården er vi VANT til å ha mye sex, har derfor LYST på mye sex, og HAR derfor mye sex. See?

 

Vi har 3 barn, mellom 0 og 7 år, så her nytter det ikke å "hoppe i høyet" akkurat når lysten måtte melde seg. Selv om 7åringen er ute og leker, henger kanskje minsten i buksebenet. Og selv om minsten sover en lang middagslur, er kanskje 7åringen inne og krever oppmerksomheten akkurat da. Stor aldersforskjell = stor forskjell i behov og ønsker! Så vi må ta det litt når det passer. Ofte tidlig om morra'n eller etter at ungene har lagt seg om kvelden. HVOR vi gjør det, varierer derimot veldig.. ;-)

 

Går det et par uker uten at vi har hatt sex (noe det vel omtrent aldri har gjort, unntatt etter fødslene), må jeg ærlig innrømme at jeg blir ganske rastløs og despo.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene ungen er i magen da:) Ja, jeg jobber 100%, og studerer som nettstudent 100% ved siden av.

 

13:27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i perioder da, men har perioder der det blir hver dag, og gjerne flere ganger på en dag. Vi har fire barn, minste er 1,5 år. Begge jobber fullt og jeg studerer i tillegg. Det er da overhode ikke noe problem å få tid, det er bare til å ta seg tid det. Dere som ikke føler dere har tid, sover aldri barna deres? Her har vi 2-3 timer hver eneste kveld der alle barna sover før vi selv legger oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...