Gå til innhold

Jeg har så migrene og vil gå og legge meg, men mannen min skjønner ikke at jeg har migrene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han mener jeg har vondt i hode alltid på lørdager eller søndager jo da det stemmer det har ofte det men jeg gjør det jo ikke med vilje.

Migrenen kommer fote etter uker med mye stress og lange dager på jobb. Og i dag har den slått til så her sitter jeg her og har lyst å grine.

For nå skal vi til byen og titte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du migrene, er det medisiner for det.

"helgemigrene" er ikke uvanlig.

Pass på at du spiser og sover regelmessig (ikke ligge og dra seg) og at du drikker masse.

 

Jeg har hatt migrene så lenge jeg kan huske. Tidligere var smertestillende eneste medisin, og det hjelper fint lite. Nå finnes det gode medisiner, så nå tar jeg bare en tablett. Er litt uggen og så kan jeg fortsette med dagens porgam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer vel selv om du skal til byen å titte??

Forøvrig skjønner jeg at han ikke tror på deg om du sitter å surfer på nett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har migrene, klarer du ikke å sitte og skrive på datamaskinen. Du har vondt i hodet, DET er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. De jeg kjenner som har migrene har medisiner mot dette, selv om de ikke ser ut til å funke. Det eneste som hjelper er å ligge på et mørkt rom og bare jeg prater til ene som har det vrir hun seg i smerter. Oppkast følger også med.

 

Når du sitter på nett over og klager over en mann som ikke forstår at du har migrene må jeg si jeg holder med mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?? Skjønner mannen din godt, di sutrehøne. Tror ikke du vet hva migrene er, jeg. For da hadde du ikke orket å sitte på nettet. Stakkars mann som må leve med en sånn sytpeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Migrene kommer ofte ETTER stress. Har du for mye stress i hverdagen, ja? Da er det hvertfall ikke rart du har migrene i helgene.........

 

Jeg hadde gitt en god F og beng i hva mannen mente om mine smerter. Det er ikke han som har migrene, og om han ikke har det selv, så forstår han jo ikke hva migrene er i forhold til vanlig hodepine.

 

Hvorfor føyer du deg i det å lide seg gjennom titting i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bytur med migrene ville ikke latt seg gjennomføre. Hadde kastet opp etter en liten runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg kan sitte på pc når jeg har migrene. OG JA, det er migrene. Har vært innlegt på sykehus 9 ganger grunnet migrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ee jo da jeg kan fint sitte på pcn når jeg har migrene , eller se på tv så lenge jeg ikke gjør store bevegelser som gjør at blodet renner fortere gjennom kroppen. Tok medesin som hjalp og turen ble ikke så ille. Hvem i helvette er dere som kan sitte der å dømme meg?

Og skal si deg en ting pysete er jeg ikke, da hadde jeg vært arbeidufør.

Kom ikke her og still noe diagnose på meg det er lov å skrive et innlegg og være grinete? Dritt kjærringer som tror dere vet alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...