Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. juni 2011 #51 Skrevet 26. juni 2011 Hei :-) Så trist å høre om bruddet ditt, men synes du er tøff og sterk som tar en slik beslutning. Tror valget er riktig, både for deg selv og barna. Kjempefint at du tar deg tid til å hjelpe andre samtidig, du er et flott menneske! Håper du har tid til å trekke et kort på meg også? 03.02.77
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. juni 2011 #52 Skrevet 26. juni 2011 Tusen takk for kortet, WhiteLilymedtreknopper. Det stemmer at jeg er ved enden av en syklus i livet. Er nå ni dager på overtid ifht ul-termin og er fast bestemt på at dette er min siste graviditet og mitt siste barn også. Det er iallfall det jeg kan forstå kortet som... Barselperiodene mine tidligere har vært tøffe, og der kan jeg fort trenge litt hjelp, ja... Spennende, dette:) Ha en fortsatt fin kveld!
MinTurSn@rt? Skrevet 27. juni 2011 #53 Skrevet 27. juni 2011 Dytt ;-) Jeg har ikke fått noe englekort. Klem
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #55 Skrevet 29. juni 2011 eliza88 beklager at du ikke har fått kort før og at jeg hoppet over deg, vært litt travelt her og mistet litt oversikt i tråden, ha en fin dag:) Vanessa "For å kunne ta din avgjørelse spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?" Tilleggsbudskap: "Burde jeg gå denne vei eller den andre? undrer du. Den ene dagen vil du være sikker på din avgjørelse. Den neste dagen lurer du igjen. Denne ubestemmeligheten vil bli helbredet ved å fokusere på din livsmisjon. Selv om du ikke er helt sikker på din misjons nøyaktige natur, vet du at det innebærer å bringe fred til deg selv og andre. Basert på dette fundamentet, hvilken avgjørelse bringer deg da mest fred? Hvis du fremdelses er usikker, spør Gud og englene om å hjelpe deg videre. Du kan spørre oss; hvilken avgjørelse vil hjelpe flest mennesker? Ddette er et vindunderlig grunnlag å ta en avgjørelse på. Noen ganger er den enkleste veien den som tar deg lenger vekk fra din livsmisjon. Din ubesluttsomhet kan komme fra frykten for å skape bølger, eller usikkerhet om din fremtid. I så fall kan det være lurt å gjøre en gradvis endring. Introduser rolig din nye retning i ditt daglige liv, og gå sakte ut av din gamle. På den måten vil du ikke skremme deg selv, du vil være mer åpen for å høre guds veiledning, og du vil føle vår kjærlighet
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #56 Skrevet 29. juni 2011 tusen takk Tigerlise&Anton prøver igjen beklager at det tok litt tid for deg å få kortet ditt, men håper du får en fin dag!! Klem Adriana "Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuisjon, dine tanker og dine drømmer" Tilleggsbudskap: "Vi har hørt dine bønner, og er glad for at du har bedt oss om hjelp. Som du kanskje vet kan vi kun hjelpe hvis du ber om assistanse. Vi engler bønnhører deg ved at vi gir deg den veiledning du trenger for å kunne ta stegene mot ditt høyre Selves' vilje. Legg merke til gjentatte tanker og følelser, livlige visjoner, drømmer eller hørbare beskjeder. Dette er mine kjærlige budskap som ønsker at du skal handle, eller skape forandring. Jeg vil sørge for at du er trygg når du følger denne guddommelige veiledningen. Sammen vil vi arbeide for å skape svaret på dine bønner"
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #57 Skrevet 29. juni 2011 nå stenger jeg denne tråden venter på noen nyyyyyyyyyyyyyydelige orakel kort i posten, når jeg har fått de skal jeg få de scannet inn og trekk for dere, regner med det blir en dag i neste uke de ble sendt fra usa på mandag )) ha en strålende dag alle dere der ute!! stor varm klem fra lilja ♥♥♥♥♥♥♥
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #58 Skrevet 29. juni 2011 så fint at du fikk noe ut av kortet ditt 2 små og en spire jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! mitt tredje svangerskap er noe av det tøffeste jeg har vært igjennom både mentalt og fysiskt, så jeg valgte å sterilisere meg faktisk. og føler virkelig jeg tok rett valg så masse lykke til med en ny epoke i livet ditt ))) stor varm klem
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #59 Skrevet 29. juni 2011 så bra Aprilia! masse lykke til og tusen takk for tilbakemeldingen! ♥
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 29. juni 2011 #60 Skrevet 29. juni 2011 Tusen takk for tilbakemeldingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå