Gjest Skrevet 26. juni 2011 #26 Skrevet 26. juni 2011 Hei Cornflake, tja lever i ett vakum til han har alt ute av leiligheten min.. litt redd for at det skal ta for lang tid eller at det skal bli kaos.. ellers så er jeg 100% sikker på valget mitt, må bare stå i det og ikke svikte pga dårlig samvittighet eller medlidenhet.. takk for omtanken!! stor varm klem Rosetta "Du har talent til å jobbe med unge mennesker, og ditt guddomelige formål består av å hjelpe, undervise, eller ta deg av barn." Tilleggsbudskap: "Barn responderer til din åpenhjertelige natur. Du er også sjarmert av deres likefremme ærlighet, latter og uskyld. På mange måter bringer de deg i kontakt med, og helbreder, ditt eget indre barn. Du ønsker å gi disse barna det du selv ønsket deg da du var ung. Du føler også et indre kall til å forberede barns tilværelse, og du lurer kanskje på hvordan du best kan gå frem. Jeg er med deg som den beskyttende engel som fryder seg over å gi deg nye muligheter til å hjelpe barn. Alt du trenger å gjøre er å legge merke til de unge menneskene jeg bringer inn i ditt virkefelt. Vær frydefull selv med disse barna, og resten vil bli tatt hånd om av seg selv. Så snart du er klar for en utvidet rolle, gi meg et hint og jeg vil øke antall liv du berører. Vær sikker på at jeg forstår ditt temperament og kun vil bringe deg situasjoner som passer din lidenskap, dine talenter og interesser. Du er velsignelse for barn over alt!.
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #27 Skrevet 26. juni 2011 så bra *cocco* håper du blir glad for dette også Serena "Jeg er overflodsengelen. Du vil motta de pengene du trenger, og Gud har oversikt over hvordan det skal skje. Ha tillit!" Tilleggsbudskap: "Gud er kilden til alle dine goder. Overlat alle dine bekymringer til meg, og jeg vil bringe dem direkte til Gud. Jo, mer du overgir denne situasjonen til himmelen, jo mer åpen vil du bli. Din åpenhet vil- som utstrakte armer- ønske velkommen til de gaver vi bringer deg. Når du bekymrer deg derimot, vil dette lukke deg. Det blir da vanskeligere for oss å levere dine gaver. Du vil da ikke legge merke til gavene, eller skyve dem unna. Guds uendelige kreativitet vil gjøre at din økonomiske støtte vil komme på uventede måter. En av årsakene til at du bekymrer deg er fordi du ikke vet hvordan dine penger vil bli levert. Du kan overgi disse bekymringene ved å støle fullstendig på Guds omsorg og visdom. Legg merke til gjentagende tanker, følelser og ideer. Det er vår måte å kommunisere guddommelig veileding til deg. Ettersom du følger disse guddommelige retningslinjene vil dine forsyninger komme til deg på englenes vinger, uten forsinkelser eller forbehold. Jo mer du kan slappe av og ha tillit, jo raskere kan vi bringe disse gaver til deg. "
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #28 Skrevet 26. juni 2011 Lysfangeren Zanna "Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg" Tilleggsbudskap: "Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid trygt beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg er her for å hjelpe deg å gi slipp på selvsaboterende tanker eller adferd. Med andre ord er jeg her for å hjelpe deg å glede deg over en fornyet følelse av trygghetog sinnsro. De andre englene og jeg står vakt rundt deg, ditt hjem og din familie, dine kjøretøy og din arbeidsplass. Du kan hvile i sikkerhet om at ingen lavere energier kan trenge seg inn i vårt beskyttende felt. Vi vil kun slipp inn kjærlighetsenergien der hvor du og dine kjære oppholder dere. Alle uttrykk for frykt blir sendt tilbake til illusjonens verden, der de kom fra. Gud og englene ber deg om å slappe av og nyte, for din lykke bringer et smil til himmelen."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #29 Skrevet 26. juni 2011 stratosen_er mamma_ Leila "Tilbring tid alene i naturen og mediter over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv" Tilleggsbudskap: "Ditt liv har vært støyfullt i det siste, og du trenger å søke ly på et sted med naturlig ro. Det er en god tid for deg å være alene i naturen, selv bare for en kort stund. Du trenger ikke andres tillatelse for å ta vare på din sjel på denne måten. Ganske enkelt planlegg ditt opphold, og hold deg til denne planen. Med en gang du er alene i naturen, la ditt sinn vandre hvor enn det ønsker. Legg merke til tanker og følelser, og skriv dem kanskje ned. Etter en stund snakk (høyt eller i stillhet) til naturenglene som omgir deg. Be dem om å rense din kropp og din aura for alt stress du har absorbert. Deretter be og mediter over dine ønsker og intensjoner. Bønn blir forsterket av naturens kraft, og du vil føle deg godt uthvilt når du kommer hjem."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #30 Skrevet 26. juni 2011 Littlemama88 Daniel "Jeg er ekteskapets engel, og jeg bistår deg akkurat nå." Tilleggsbudskap: "Du har påkalt Gud og hjelp angående ekteskap, og han sendte meg til å stå ved din side. Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapet fullkomment. Gud og jeg ønsker å svare på din bønn umiddelbart. Det første området jeg hjelper deg på er å helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. I stille studner ber jeg deg om å være villig til overgi enhver smerte du har i forhold til dine foreldre til meg. Jeg ber deg om å puste ut og gi slipp på alle de negative følelsene du bærer med deg fra barndommen om ekteskap. Deretter legger jeg min hånd på ditt hjerte og ber deg om å puste dypt inn og ut. Nå ber jeg deg om å være villig til å gi slipp på gammel smerte i forhold til din første kjærlighet. Når du har forløst disse giftstoffene fra ditt hjerte og ber jeg deg om å utånde gammel smerte i forhold til dine tidligere partnere. Gi meg lov å rense ditt hjerte for gamle sår, slik at du kan glede deg over et lykkelig ekteskap med røtter i nuet. Vi må gi slipp på fortiden for å unngå å gjennoppleve gamle smertefulle erfaringer. Jeg er her for å befri ditt hjerte, så det fullt ut kan elske.innenfor rammene av et lykksalig ekteskap."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #31 Skrevet 26. juni 2011 janne_90 Desirèe "Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg. Tilleggsbudskap: "Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker. Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg - og også hver gang du overhører meg - vil du vokse og lære."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #32 Skrevet 26. juni 2011 to herlige karer + baby 6.3.12 Fiona "Nå som du har bedt englene om hjelp, vær åpen til å motta guddommelig veiledning og assistanse. Du fortjener himmelens hjelp" Tilleggsbudskap: "Jeg er så glad for at du har bedt om hjelp fra Gud og englene. Vær åpen for denne hjelpen. Noen ganger ser jeg deg streve med situasjoner som lett kunne ha blitt løst om du hadde latt meg hjelpe deg. Jeg venter kun på et tegn fra deg, en bønn eller en tanke om hjelp, slik at jeg kan bli involvert i løsningen. Nå har du bedt om min hjelp, og jeg er meget glad for å kunne assistere deg. Alt jeg ber om er at du lar meg hjelpe deg. Ved andre anledninger har du hindret meg i å hjelpe deg. Du har trodd at du ikke har fortjent min hjelp, eller at å gjøre de nødvendige livsendringene var for truende. Husk at jeg er her for å hjelpe deg å lette ditt sinn. Det er viktig at du stoler på min veiledning. Legg merke til de sterke og gjentakende inntrykkene som kommer til deg gjennom dine tanker, følelser og visjoner. Det er de virkelige budskapene fra Gud - gjennom meg, til deg. Vi vil ikke la deg feile på noen måte. Du har himmelens fulle støtte mens du følger din guddommelige veiledning."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #33 Skrevet 26. juni 2011 hønemor-07 Adriana "Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuisjon, dine tanker og dine drømmer" Tilleggsbudskap: "Vi har hørt dine bønner, og er glad for at du har bedt oss om hjelp. Som du kanskje vet kan vi kun hjelpe hvis du ber om assistanse. Vi engler bønnhører deg ved at vi gir deg den veiledning du trenger for å kunne ta stegene mot ditt høyre Selves' vilje. Legg merke til gjentatte tanker og følelser, livlige visjoner, drømmer eller hørbare beskjeder. Dette er mine kjærlige budskap som ønsker at du skal handle, eller skape forandring. Jeg vil sørge for at du er trygg når du følger denne guddommelige veiledningen. Sammen vil vi arbeide for å skape svaret på dine bønner"
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #34 Skrevet 26. juni 2011 Aprilia Rochelle "Fordi du ærer og følger ditt hjertes veiledning, vil fremgang og hell komme til deg nå" Tilleggsbudskap: "Du har himmelens fulle støtte, og vi har hørt dine bønner om økonomisk hjelp. Vær sikker på at vi ser penger som et symbol på den overflod Gud tildeler alle sine barn. Den jordiske negativitet om penger kommer fra menneskesinn alene. I himmelen ser vi penger som en utvekslingsenergi. Vi vet at du trenger et godt materielt grunnlag. Som kjærlig forelder vil Gud sine barn er komfortable, trygge og glade. Dette er grunnen til at han sender deg beskyttende engler. Din økonomi har blitt blokkert i fortiden på grunn av skyld og andre negative oppfattelser og emisjoner. Jeg har hjulpet deg å helbrede og forløse mye av dine nagative assosiasjoner med penger. Vit at jeg er her for å hjelp deg så du kan hjelpe flere mennesker. Jo mer du lar meg gi deg, jo mer vil du kunne gi til andre. I nær fremtid vil du få muligheten til å manifestere alle dine behov. I mellomtiden, la meg hjelpe deg gjennom mine himmelske bidrag.
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #35 Skrevet 26. juni 2011 -mtp- Erkeengelen Uriel "Dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn" Tilleggsbudskap: "Jeg kalles 'psykologi-engelen' fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også gjerne arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer. Mitt helbredende arbeid er finurlig. Jeg tvinger det aldri på noen. Som deg, mener også jeg at det er best å vente til en person henvender seg til meg og direkte og selv ber om veiledning og assistanse. Så ber jeg dem ganske enkelt og kjærlig om å være villig til å forløse giften fra sitt hjerte og sinn. Hvis de virkelig er villige, vil forløsningen skje. På den måten vil personen bevare sin verdighet og kontroll og samtidig velge å frigis fra lavere energier"
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. juni 2011 #36 Skrevet 26. juni 2011 Takk for kortet ) Blir jo bare mer og mer usikker på dette studiegreiene mine, så det kortet passet jo veldig bra da! Har søkt meg inn på førskolelærer deltid til høsten, og tenkte at jeg kunne starte bhg etter endt studie... men så har jeg denne jordmordrømmen da :o/ Har så vanvittig lyst, men takler ikke tanken på å jobbe som ren sykepleier først, og heller ikke tanken på turnus. What to do? Åååååååååååhhh... blir snart sprø av disse tankeprosessene altså! Jaja, får prøve å se på det som et luksusproblem :o/ Takk for kortet, Lily! Klem til deg!
Lilla-Turkis Skrevet 26. juni 2011 #37 Skrevet 26. juni 2011 Spennende:) 071284 På forhånd takk for at du tar deg så god tid til andre.
Ming82 Skrevet 26. juni 2011 #38 Skrevet 26. juni 2011 Tusen takk for at du tok deg tid Og det var jo et kjmepefintkort jeg fikk Jeg blir så lei meg på dine vegner. Jeg har heldigvis kun opplevd ett skikkelig brudd i livet, og husker fortsatt veldig godt hvor fælt det var. Sender deg en stor klem.
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #39 Skrevet 26. juni 2011 åå men kjære tussemor, du hadde jo vært den fødte jordmor har du ikke også tatt ett år på sykepleien? og må du ikke "bare" jobbe 2 år som sykepleier før du kan starte på jordmor utdanningen? er ikke 2 år verdt det i det store perspektivet? du har jo mange mange år igjen i arbeidslivet, så 2 år går jo rasende fort da! hihi nå skal ikke jeg gjøre det forvirra, men måtte bare skrive til deg, og jeg tror jo også du vil gjøre en kjempe jobb som førskolelærer tenkte ikke du også på økonomi her en stund hihi tror du skal være glad du ikke landa der i hvertfall, for mennesker og gjerne små mennesker føler jeg sterkt du skal jobbe med! stoooor varm klem
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #40 Skrevet 26. juni 2011 takk cornflake, dette er mitt første brudd hvor barn er involvert heldigvis, og håper det aldri blir en sånn situasjon igjen for å si det sånn! men det går bra, jeg har tre vakre barn, og han har styrt "showet" de tre siste årene og fart inn og ut av livet vårt, denne gangen er det jeg som har brutt, og da er det ingen vei tilbake. jeg er rimlig bestemt og sta når jeg først har bestemt meg, så dette skal gå bra stor varm klem
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #42 Skrevet 26. juni 2011 tusen takk Lilla-Turkis, ha en strålende dag Yvonne "Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler" Tilleggsbudskap: "Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene. Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engeleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #43 Skrevet 26. juni 2011 Leahpudding&mammapudding 7pp Erkeengelen Michael "Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon" Tilleggsbudskap: "Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene. Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet."
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #44 Skrevet 26. juni 2011 leahpudding.. så at jeg hadde hoppet over deg i går, beklager, går litt fort i svingene noen ganger men utrolig glad for at du la deg til igjen )) klem
Lilla-Turkis Skrevet 26. juni 2011 #45 Skrevet 26. juni 2011 Må jo bare si at dette ga meg utrolig mye. Jeg har vokst opp med masse dyr, har det nå og har jobbet i flere å med blant annet hunder med problemadferder og at de skal få et bedre liv og i noen tilfeller verstefall ikke bli avlivet. Hjelper jo ikke mye at jeg er ei hormonbombe om dagen heller:) tårene renner;)
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #46 Skrevet 26. juni 2011 åå så koslig Lilla-Turkis, nå renner tårene mine også hihi enda jeg ikke er noen hormonbombe lol men det er godt å få tilbakemeldinger, også siden jeg er litt usikker på megselv om dagen takk igjen!! ha en strålende dag!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. juni 2011 #47 Skrevet 26. juni 2011 Så søt du er da ) joda, jeg har tatt et år på spl. Gode karakterer og gode skusmål :oP MEN jeg føler det er feil arena... Orker ikke å vasse i elendighet, når jeg egentlig vil bringe nytt liv til verden, om du skjønner? Man må jobbe et år noen steder, og lenger andre steder. Stort sett så må man jobbe en del år før man kommer inn, selvom kravet egentlig bare er et år... de er pga stor pågang av sykepleiere som ønsker å bli jordmor. Det som har gjort det avgjørende er også at det blir en for stor økonomisk belastning å gå fulltidstudie nå. Orker ikke det en gang til. det går utover hele familien... Jeg føler med andre ord at jeg må ofre jordmordrømmen :o/ Men så er det den brennende lysten til å bli jordmor. Jeg interesserer meg så veldig for hele svangerskaps og fødselsprosessen, og å jobbe med vet jeg at hadde gitt meg enormt mye! *sukk* Jeg må bare innrømme at jeg synes dette er tungt! Og jeg klarer liksom ikke å slå meg helt til ro med at jeg ikke skal bli jordmor ( Men tror jeg vil trives somn førskolelærer og... så kanskje jeg kan bli jordmor om noen år. Nei, det kriges fælt inni meg om dagen! ÆSJ ( Men tusen takk for innspillet, vennen! det blir nok førskolelærer, så får vi se hva jeg kan gjør senere... Stoooor varm klem tilbake!
MinTurSn@rt? Skrevet 26. juni 2011 #48 Skrevet 26. juni 2011 12.03.90 Håper du har tid til å trekke et englekort for meg også
Mammapudding Skrevet 26. juni 2011 #49 Skrevet 26. juni 2011 Takk for kortet Så at du hadde hoppet over meg, men tenker det er fort gjort, så sneik meg bare inn igjen
Aprilia Skrevet 26. juni 2011 #50 Skrevet 26. juni 2011 Tusen takk for kortet:) morsomt å lese om fremgang da jeg nå mest sannsynlig er inne i en ny fase med forandringer i livet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå