Gå til innhold

Jeg gir ikke readinger for tiden, MEN kan godt trekke noen englekort i helgen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

husk fødselsdato og ingen anonyme :)

trekker bare på energien som er og kommer, så ta kortet til dere og se om det gir dere noe i dagene fremover :)

trekker i dag og i morgen alt ettersom når jeg er på nett :)

stor varm klem ~♥~

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Du kan godt trekke et kort for meg! :o)

Ønsker deg alt godt, Lily! Håper du ser lyset i tunnelen snart! Det fortjener du virkelig!

stor klem fra meg :o)

041082

Skrevet

Ja!!!!

Høres spennende ut!

101178

Skrevet

Heisann:)

Vil gjerne ha ett englekort hvis du får opp noe:)

Født 030584

Klem til deg :)

Skrevet

Hei:) Jeg henger meg, som alltid, på tråden din med englekort. Håper kortene kan gi meg håp og svar:)

Fdato: 280881

Skrevet

Jeg vil gjerne at du trekker kort for meg, når du får tid og energi:)

f.dato: 09.03.74

Skrevet

Vil gjerne ha et englekort :)

Jeg er født 18.11.75

Lykke til videre :) Ikke moro når kjærligheten ikke fungerer og man ender opp alene..

Klem <3

Skrevet

tusen takk TusseMor, jeg håper også det bare blir bedre nå :)

Vanessa

"For å kunne ta din avgjørelse spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?"

Tilleggsbudskap: "Burde jeg gå denne vei eller den andre? undrer du. Den ene dagen vil du være sikker på din avgjørelse. Den neste dagen lurer du igjen. Denne ubestemmeligheten vil bli helbredet ved å fokusere på din livsmisjon. Selv om du ikke er helt sikker på din misjons nøyaktige natur, vet du at det innebærer å bringe fred til deg selv og andre. Basert på dette fundamentet, hvilken avgjørelse bringer deg da mest fred?

Hvis du fremdelses er usikker, spør Gud og englene om å hjelpe deg videre. Du kan spørre oss; hvilken avgjørelse vil hjelpe flest mennesker? Ddette er et vindunderlig grunnlag å ta en avgjørelse på. Noen ganger er den enkleste veien den som tar deg lenger vekk fra din livsmisjon. Din ubesluttsomhet kan komme fra frykten for å skape bølger, eller usikkerhet om din fremtid. I så fall kan det være lurt å gjøre en gradvis endring. Introduser rolig din nye retning i ditt daglige liv, og gå sakte ut av din gamle. På den måten vil du ikke skremme deg selv, du vil være mer åpen for å høre guds veiledning, og du vil føle vår kjærlighet

Skrevet

Trønderline♥060711♥

Maya

"Opplæring, studier og utdannelse vil fremme din livsmisjon og personlige vekst på dette tidspunktet. Englene vil veilede deg og hjelp deg med denne prosessen"

Tilleggsbudskap: "Vi anbefaler på det sterkeste at du fortsetter din utdannelse, fordi den kunnskap og erfaring du får av dette vil akselere modningen av din livsmisjon. Du er kanskje bekymret over om du har midler til å fortsette denne opplæringen, men vi forsikrer deg om at alt vi bli gitt deg på veien.

Denne utdannelsesprosessen vil bringe deg stor uttelling. Den vil berike din forståelse av din spirituelle kraft, og øke din bevissthet og motivasjon mot din livsoppgave. Vi vil veilede deg til lærere, skoler, bøker, timeplaner og alle de ressursene som står til rådighet for deg."

Skrevet

Baby 2012? <3

Erkeengelen Gabrielle

"Du har et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg."

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg som en av dine skytsengler. Du lurer kanskje på hvorfor en erkeengel er med deg. Jeg hjelper mange mennesker samtidig, og du er en av dem.

Jeg hjelper de som har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. Jeg vil hjelpe deg å forfine og ha tillitt til dine naturlige talenter. Deretter vil jeg åpne dører for deg så du kan uttrykke disse talentene på en måte som kan hjelpe andre.

Det jeg trenger av deg til gjengjeld er ærlighet og samarbeid. Fortell meg om din frykt, ditt håp, din forvirring, din usikkerhet og dine drømmer. Be meg om å hjelpe deg. Så må du passere igjennom de dører jeg åpner for deg. Jeg er på din side! Min funksjon er å være din rådgiver, og jeg vil drive deg fremover. Vit at jeg presser deg kun fordi jeg vet at du trenger en liten oppmuntring fra oven."

Skrevet

2 små og en spire

Caressa

"Du er ved enden av en syklus i ditt liv. Påkall dine engler og be dem om å trøste deg og lede deg frem til ditt neste steg. Lykken venter på deg nå."

Tilleggsbudskap: "Som følge av denne avslutningen føler du deg kanskje tris, som om ditt hjerte brister. Tillat deg selv å gråte og sørge, men vit at vi engler er nær deg akkurat nå. Når du er klar, vil vi vennlig vise deg hvordan denne avslutningen bringer nye velsignelser inn i ditt liv. Men akkurat nå kan tristheten du føler gi deg nye innsikter. Det vil kanskje inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller til å ta bedre vare på deg selv, for eksempel.

Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangsperioden. Du kan enten føre dagbok, snakke med trofaste venner, ta kontakt med en støttegruppe eller diskutere det hele med oss engler. Jo mer du kan forløse, jo friere vil du føle deg. Vær på vakt overfor selvdestruktive tendenser som kan oppstå fra misforstått skyld. Jeg vil hjelpe deg å ta ekstra godt vare på deg selv i denne overgangsfasen hvis du kaller på meg. Når som helst du skulle trenge en klem, er det bare og be om det. Du vil føle at jeg omfavner deg med mine vinger."

Skrevet

tornerosen

Francesca

"Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt"

Tilleggsbudskap: "Du har spurt Gud og englene 'hva er det neste som venter meg?' Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en 'feil' avgjørelse.

Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd.

Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før."

Skrevet

takk gurine! det har vært tre år frem og tilbake på hans premisser, så nå måtte jeg sette ned foten før barna tar alvorlig skade av det her.. og jeg for den sags skyld.. men det er tøft, og jeg hadde lenge håpet på at det ville ordne seg.. men kan ikke leve på et håp lenger..

vi fortjener noe godt begge to gurine,og du skal se det kommer, føler du har litt selvtillits problemer som meg selv...så der skal min fokus ligge i tiden som kommer ;) om du vil skravle så bare send meg en pm :)))

stor varm klem

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om 'hvordan' dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at 'hvordan' man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

Skrevet

Hei :)

Kan du trekke for meg også? Født 270582.

Føler du deg bedre? Håper ting løsner litt for deg :)

*klem*

Skrevet

Kan du trekke et kort på meg?

Født 16.05.84 :)

Skrevet

hiver meg på her, ble så fornøyd med kortet mitt sist:)

240391

tusen takk :D

Skrevet

Ja takk, vil gjerne ha englekort :-)

270478

Skrevet

tja hvorfor ikke høre hva englene har å si meg i dag...

datoen min trenger du ikke ;)

Skrevet

Jeg vil gjerne at du trekker et englekort til meg også, hvis du kan?

020388

Tusen takk!,

Skrevet

Høres spennende ut:-)

09.08.80

Skrevet

Hei.

Jeg vil gjerne at du skal trekke et englekort til meg.

Er født 07.03.75

Klem fra Hønemor

Skrevet

Spennende med englekort:)

om du har tid å se på meg så er fødselsdatoen min 170483.

Ha en fortsatt fin helg!:)

Skrevet

slenger meg gjerne på eg :D

Skrevet

glemte fødsels dato :/ 17 04 86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...