Gå til innhold

Og jeg som hadde glemt hvor artig kvalmen var!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

BLÆ, har mista ALT av appetitt! Eller sjokolade.... sjokolade er nydelig! Babyen vil ha sjokolade! Magen har ploppet frem også! Stod på baby bump (min gravid applikasjon på telefonen) at med graviditet nr 2 så kommer magen fortere, det stemmer! Folk spør hele tiden. Har jo selvfølgelig lyst å rope ut "JAAAAA jeg er gravid", men er bare 7 uker på vei så hvor lurt er nå det å fortelle det til alle?

 

Spiser kjeks for å døyve kvalmen, men fungerer bare i 5 minutter og så varer den hele dagen! Kunne jeg bare kastet opp å blitt ferdig med det?!?!

Men jeg ønsket meg virkelig denne babyen, så jeg skal ikke klage så veldig mye :) Men man har da vell lov å klage litt nå og da....?

Føler for å skrive et langt intet-sammenhengende inlegg nå, men føler jeg vil ta livet av deres glede av både BIM og selve internettet.

 

Så nå takker jeg dere for å ha lest det lille jeg skrev og ønsker dere en nydelig lørdag, forhåpentligvis ikke like kvalm som min blir. Og nå skal jeg hive meg over sjokoladesausen i skapet og suge i meg hele greia :) Sjokolade er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg, denne lørdagen er nydelig. Holdt på å kaste opp midt på et kjøpesenter, kom forbi fiskedisken :@ Og nå snart skal man i selskap, og der skal man have over alle kakene. Kake er godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsten får være at når du er så kvalm er et tegn på et sterkt svangerskap, så får det heller være at magen kom tidlig. Nå har jeg passert 13 uker, og magen vokser (umulig å skjule nå uten ytterklær) men kvalmen er borte.

Matlysten er på topp, ligger an til å bli stor, ja. Idag er jeg imidlertid så sliten, at jeg tror faktisk det er den dagen i livet mitt hvor jeg har vært dårligst mamma for de søte små. Veldig dårlig samvittighet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...