mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Go morgen/formiddag damer:) jeg skal snart til å starte på uke 32..og vi er fortsatt uenige om navn (ikke at d stresser meg, men synes det er fint å ha noen alternativer ) vi har fra før Christopher og Mina... vi er begge enig i navnet Leah/lea men pga. fler i familien som har dette navnet velger vi det bort..jeg liker Elida, Alma, Ada, Marie (men han er mer usikker) og begge liker Madelen..selv om jeg er litt usikker ;P så forslag tas i mot med stor takk God helg
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Hei du Vår lille pie skal hete Elida ;o) Men jeg ser at du og jeg har veldig lik smak, kunne gått for både Alma, Ada og Marie / Maria. Madelen har jeg ikke helt den store sansen for.
sonnenschein Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Marie:) Men nå har jo jeg veldig sansen for klassiske navn da....
megh Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Datteren vår heter Alma og vi har fått masse skryt for det. Men mulig det blir litt tungt i forhold til de andre. Molly? Eline? Sofie? Sarah?
2små,rosa&blå Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Alma er et nydelig navn (-: Men det er jammen meg ikke lett å finne det riktige navnet..
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Synest Marie eller Madelen klinger best til søskene sine navn. Noe jeg ikke synest Alma, Ada, Elida gjør.. Marie og Madelen får min stemme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå