Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Fikk resept på dette hos legen i går, pga bakteriell vaginose. Men når jeg leser under graviditet og amming. Er ikke disse preparatene anbefalt brukt under 1 trimester. Jeg glemte helt å spørre legen om dette i går. Får ikke tak i legn før mandag... Nå tør jeg ikke helt å ta medisinen.. Noen som har brukt dette i sitt svangerskap, eller som har efaring med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg lurer også på det samme, har ikke fått vagitoriene enda, men jeg kjenner jeg har fått bakteriellvaginose igjen..Kansje du kan ringe legevakten og forhøre deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 dytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå