Gå til innhold

IKM uke 28! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM 14. juli. I dag klarte jeg ikke vente lengter og tok en test, den var iallefall negativ.

Føler meg litt gravid, men tror innerst inne at dette er bare ønsketenkning fra min side. Har ømme bryster, men det bruker jeg vanligvis å ha før jeg får TR så jeg anser egentlig ikke dette som noe symptom.

Ellers må jeg som regel opp på toalettet hver natt, men dette tror jeg også har litt sammenheng med at jeg psykisk innbiller meg at jeg kan være gravid. Bortsett fra dette har jeg fått unormalt mye energi den siste tiden. Jobber mye og er så rastløs at jeg stortsett må holde på med noe hele tiden.

Det blir uansett noen spennende dager fremover, litt nervepirrende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iris, jeg skjønner så godt hva du mener! Har IKM 15., og i dag måtte jeg bare ta en test. Har også hatt en god følelse, og trodde kanskje vi hadde klart det på første "ordentlige" forsøk. Det er jo i overkant optimistisk, kanskje, men jeg hadde liksom troen. Men -. det var ikke så mye som antydning til en liten skygge av en strek på testen - så det spørs vel... Jeg er likevel med deg i å leve i håpet inntil det motsatte er bevist! :) Krysser fingrene for oss de neste dagene!

Skrevet

TR kom i dag, så får håpe på bedre lykke neste gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...