ming Skrevet 2. juli 2011 #26 Skrevet 2. juli 2011 Ingen smilefjes enda så er redd for at det blir som sist pp. Sen El og mens bar en uke etter det. Håper systemet mitt blir i orden igjen snart etter sa! Lykke til dere andre ) spennende ventedager
Messy + spire Skrevet 2. juli 2011 #27 Skrevet 2. juli 2011 I natt drømte jeg at jeg tok en graviditest, og den var positiv. Jeg ble så glaaaad! Håper det er sanndrømt
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 3. juli 2011 #28 Skrevet 3. juli 2011 Nå er det bare å kjøre på her ja el om 2-3 dager, jeg sier ingenting om el til mannen. men han skjønner jo tegninga når jeg går å maser om kos hele tiden hehe det hadde blitt så bra med ferie og positiv g-test, nedtelling no ja Lykke til dere andre også
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 5. juli 2011 #29 Skrevet 5. juli 2011 hopper også inn her:) IKM 12 juli.. ble plutselig så sinnykt kvalm av det skyllemidelet jeg nettopp har kjøpt inn for det luktet himmelsk nå.. så måtte faktisk henge ut tøyet nå fordi jeg be så kvalm:) kanskje et lite symtom. håper det, har prøvd siden mars så nå vill jeg ha klaff!! hvordan står det til med dere da?
Rosin i bolla? Skrevet 5. juli 2011 #30 Skrevet 5. juli 2011 Hei! Jeg har også IKM 12. juli. Vi er i første pp og har ikke prøvd særlig hardt, så hadde i utgangspunktet ikke særlig tro på at det vil klaffe denne måneden. MEN... Har hatt masse mensmurringer i helgen + vekselsvis løs mage. Beklager detaljene. Både murringer/smerter og løs mage får jeg alltid en dag før mensen og de første dagene. Har aldri fått det over en uke i forkant. I tillegg har jeg til tider vært veldig kvalm i både går kveld, i morges og i ettermiddag. Alle gangene når jeg har vært sulten. Vet at dette ikke nødvendigvis er tegn på graviditet, kan jo rett og slett brygge på noe eller spist noe dårlig. Går det i det hele tatt an å være kvalm pga graviditet en hel uke før IKM? Ikke usannsynlig at det hele er psykisk da... Lykke til alle sammen:)
Mamma til gullgutt Skrevet 5. juli 2011 #31 Skrevet 5. juli 2011 Nå begynner det jo å nærme seg teste-tid, jenter. Noen som er i gang allerede? Jeg klarer nesten ikke å vente, men det er jo ikke noe vits å starte ennå. Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å brenne av en test til helgen... Spennende å høre de forskjellige historiene deres. Krysser armer og ben for oss alle sammen! Jeg har også, som noen av dere, kjent en del stikking i underlivet den siste uken. Men jeg vet jammen ikke om det er fordi jeg vil kjenne noe, eller om det faktisk er annerledes enn det pleier. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet enn så lenge! Lykke til jenter!!!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 5. juli 2011 #32 Skrevet 5. juli 2011 ser det er mange som har 12 juli:) jeg har det og akkurat som deg:) når skal du teste da? "rosin i bolla?"
Rosin i bolla? Skrevet 5. juli 2011 #33 Skrevet 5. juli 2011 Tenkte egentlig ikke å teste før den 12, evt 14, da det har hendt innimellom at syklusen min er på 30 dager. Spørs om jeg klarer å vente da. Har kun en test liggende. En CB digital som har ligget i snart to år. Tror faktisk den går ut på dato i august, så nesten en god unnskyldning for å svi av en test før IKM bare for å være sikker på at jeg faktisk får brukt den innen utløpsdatoen:) Når tester du prinsesse08+lillebaby12?
Messy + spire Skrevet 6. juli 2011 #34 Skrevet 6. juli 2011 jeg skal ikke teste før ikm denne mnd, selv hvor mye det vil klø i fingrene Har ikm mellom søndag og neste tirsdag, men tar jeg utgangspunkt i en 30 dagers syklus er ikm på tirsdag. Jeg var hos en healer på mandagen. Hun healet hele kroppen min, men hun kom til magen så stoppet hun og sa "du ønsker veldig barn du?". Jo, jeg måtte da fortelle at vi prøvde (eneste personen jeg har fortalt det til). Jeg spurte forsiktig om hun kunne se (hun er klarsynt) om jeg noen gang kom til å bli gravid. Hun sa jeg kom til å bli gravid i alle fall to ganger. Hun så tydelig en gutt, så mulig det var han som kom først. Det andre barnet trodde hun muligens var ei jente, men hun var litt usikker Hun spurte når jeg skulle ha mensen neste gang. Jeg svarte da at jo, den kom om ei ukes tid. Hun syntes det var merkelig.. for på andre hun healer som har mensen snart så føler hun det. Men hos meg så følte hun ikke at mensen var på vei, og om den kom, så kom den i alle fall før jeg forventet det. Blir spennende å se hva som skjer i dagene framover Jeg har ufattelig mye stikking i magen om dagene, men det tror jeg kommer av wild yam'en. Puppene er også veldig ømme, men det er jo vanlig før den dumme tanta kommer på besøk. Masse lykke til alle sammen
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. juli 2011 #35 Skrevet 6. juli 2011 Sååå utrolig spennende Messy... Selv har jeg bestilt supersensitive tester, så får jeg dem i posten i dag, så MÅÅÅÅ jeg jo bare prøve en hehe. Det er faktisk ikke umulig at jeg (dersom jeg er gravid) har et hcg på 15 nå......Hvis ikke tester jeg på fredag, da er det ikke umulig at jeg har 30... Har bare hatt en dag med stikninger i magen, så håpet er ikke så veldig stort.. Lykke til alle sammen
Lotta2010x2012 Skrevet 6. juli 2011 #36 Skrevet 6. juli 2011 Jeg hadde ingen stikkinger i magen da jeg ble gravidmed mini. Merket ingen ting før ikm, og da kunne jeg se at puppene hadde forandret seg:) Er såååå spent, for har hatt myyye sex denne måneden. Nå begynner jeg å tenke litt sånn" HJELP, jeg kan være gravid igjen!!" Har veldig lyst, og hadde jo en kjempe fin graviditet sist. Men det blir litt andreledes nå som jeg er i jobb igjen, og har en liten her hjemme. Tror ikke det blir testing før den 14. her. Lykke til jenter:D
frkromo Skrevet 6. juli 2011 #37 Skrevet 6. juli 2011 Spennende å lese historiene deres.. Jeg vil gjerne også hive meg inn her.. Vi har prøvd i litt over et år, så ble vi gravid i mai, og mistet i uke 6 den 10. juni.. Har ikke hatt tanta på besøk ennå, men vi valgte å hive oss inn i prøvingen med engang.. Hadde el den 28. (vet det pga temperaturskalaen på fertilityfriend.com).. nå har jeg hatt spotting i noen dager, bare litt på papiret når jeg er på do.. er litt spent på om det er festeblødninger.. Kan nesten ikke vente med å teste.. Har IKM den 12. - 13. Juli.. Håper virkelig ikke tanta kommer på besøk da.. Blir spennende å følge med dere, og håper det er greit at jeg også hiver meg med i denne snakke gruppen?!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 6. juli 2011 #38 Skrevet 6. juli 2011 rosin i bolla?: jeg skal prøve å holde meg til den 12.. jeg har sykluser etter klokken å får alltid TR den 12 på ettermiddagen.
Drømmen123 Skrevet 8. juli 2011 #40 Skrevet 8. juli 2011 Nå har jeg fått graviditetstestene i posten, så skal se om jeg klarer å holde meg til mandag med å teste. IKM er på tirsdag 12.juli. Flere som er med å teste på mandag?? Klarer ikke vente å se om mensen kommer. Dette er 1. pp, så er så spent! ..Selv om jeg ser for meg at det kan ta noen mnd før det klaffer. Vi får se
Rosin i bolla? Skrevet 10. juli 2011 #42 Skrevet 10. juli 2011 Har så lyst til å teste, men IKM er ikke før tirsdag. I tillegg får jeg besøk av noen venninner i morgen kveld. De vet at jeg har veldig lyst på barn. HVIS jeg skulle være så heldig å få en positiv test i morgen tidlig, vil jeg aldri verden klare å holde det skjult om temaet kommer opp i morgen kveld. Er ikke særlig god på å holde ting skjult. Derfor må jeg vente til tirsdag. Hvordan er det med dere?
Messy + spire Skrevet 10. juli 2011 #43 Skrevet 10. juli 2011 jeg klarte ikke holde meg unna testen i dag.. den var negativ. Vet det kan være tidlig å teste(har ikm på tirsdag), men kjenner nå at jeg har mistet håpet. Blir det aldri vår tur?
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 10. juli 2011 #44 Skrevet 10. juli 2011 ikke så mye symptomer her.. utenom puppene mine som kjennes ut som de skal eksplodere.. knallharde og sikkelig ømme. men det kan de bli sånn rett rundt TR. ikm 12 juli. Så nå er det bare å vente å se krysser fingrene for at det har klaffet denne mnd. kommer til å tvinge meg selv til å ikke teste før 12, eller helst en dag over:)
Lotta2010x2012 Skrevet 11. juli 2011 #45 Skrevet 11. juli 2011 Tok en test i dag, spm var negativ:P Men ikm er jo ikke før den 14-15 så.. Men 1 uke etter el begynte jeg å spotte. Er vel 3-4 dagen jeg gjør det nå. Er det noen som har opplevd dette? Gjorde det sist måned også, men da hadde jeg en frisk blødning 1 uke etter mens, og så spottet jeg vel litt etter det frem til tr kom. Flere som har testet?
Snoopy :o) Skrevet 12. juli 2011 #46 Skrevet 12. juli 2011 Jeg testet med en sånn RFSU gr test i dag. To dager før IKM og det var en svaaak strek til der. Så en superTør ikke helt slippe all gleden løs. Mennn er så glad at jeg kan ikke tro det. Flere som har testet nå? Krysser fingerne for dere andre også.
Lotta2010x2012 Skrevet 12. juli 2011 #47 Skrevet 12. juli 2011 Jeg fikk tr i går, så da får vi prøve på nytt. Syklussen ble på 32 dager, så et lite håp om at den ihvertfall holder seg der:) Lykke til dere andre! Og Gratulerer så mye til deg snoopy:o)
Drømmen123 Skrevet 12. juli 2011 #48 Skrevet 12. juli 2011 Jeg rakk ikke å teste før mensen kom ..Men er klar for en ny og bedre periode nå Lykke til!
Messy + spire Skrevet 12. juli 2011 #49 Skrevet 12. juli 2011 Mensen kom i dag Fy, nå er jeg drittlei den tanta der! arg... Jaja.. syklus på 30 dager, så da er den som normalt igjen denne mnd i alle fall. PP8, here we come!
Mamma til gullgutt Skrevet 12. juli 2011 #50 Skrevet 12. juli 2011 Nå ligger g testen klar... Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle bruke den før IKM - altså 15., men jeg ser nå at det blir vanskelig. Er så utålmodig! I morgen tidlig ryker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå