Januarbaby2014 Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Hei. Jeg er i min 2. pp, prøver på barn nr. 3. Med den første jenta mi tok det 20 mnd. å bli gravid, når jeg ble gravid med jente nr. 2 så ble jeg gravid mens jeg gikk på p-piller (var veldig flink til å glømme å ta pillene. ). Venter mensen ca. 12 juli. Anyone else?
Snoopy :o) Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Hei. Jeg venter også mens ca 12 juli. Håper selvfølgelig at den ikke kommer :-D. Er vel i 5 pp denne mnd. Drikker grapefrukt juice og tar 2 bidronningskapsler om dagen. Prøver du ut noen av rådene her inne? Nå gleder jeg meg bare til å få positiv el test. Så blir det hopping i høyet. Masse lykke til "prøver på nr 3"
Mamma til gullgutt Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Ja, 15. juli er dagen her. Denne måneden har jeg kjøpt el test, så er litt ekstra spent på om det skjer noe. Har en på 3 fra før, og prøver nå på nr to. Spennende! Blir gøy å ha noen å dele det med i tiden framover:)
Januarbaby2014 Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2011 Takk for det. Nei, jeg følger ikke noen av disse rådene. Foreløpig så tar jeg det litt med ro og håper at jeg plutselig bare blir gravid. Jeg har el-tester som jeg bruker, men jeg skjønner meg egentlig ikke helt på disse. Jeg har kjøpt disse billig-testene, tror ikke di er det letteste å forstå seg på. Di blir som regel alltid positive (at begge strekene er like sterke), men jeg kan jo ikke konstant ha el!? Kjenner at brystvortene er ømme (har kun hatt det når jeg har vært gravid, men kanskje man får det med el også? Har ikke lagt merke til det før...) Er også veldig øm nere i magen... Hmm. Satser på at jeg har el nå. =) Lykke til du også Snoopy! =)
Januarbaby2014 Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2011 Hvilke el tester har du kjøpt? Har du prøvd de fra billige-tester.no (eller noe sånt)? Skjønner du deg på dem?
Snoopy :o) Skrevet 25. juni 2011 #6 Skrevet 25. juni 2011 Jeg bruker el testene fra cb. Da får man opp et smilefjes når dagen er der ) Derfor er den superlett å tyde samt at kjærsten og jeg syns det er gøy men en sånn "smilefjes-dag". Lykke til begge to. Gleder meg til å holde følge med dere )
Januarbaby2014 Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2011 Er nok smartere å bruke testene fra cb ja. Vi har nesten sex hver dag uansett så jeg tror ikke at det hadde gjort noen forskjell om jeg hadde visst om jeg hadde el... Hvis det tar lang tid før jeg blir gravid så skal jeg gå til innkjøp av di testene for å vær sikker på at jeg faktisk har el!
Mamma til gullgutt Skrevet 25. juni 2011 #8 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har også kjøpt cb. Brukte den med hell sist gang - da ble jeg gravid på første forsøk med el-test. Håper jo selvfølgelig på denne gangen også, men det er vel kanskje i overkant optimistisk;). Lykke til til dere også! Gleder meg til et smilefjes om en ukes tid.
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 25. juni 2011 #9 Skrevet 25. juni 2011 Hei:) Venter mens 15 juli her:) har gått på dobbel pergo nå og nå er det el testing for fullt
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 25. juni 2011 #10 Skrevet 25. juni 2011 Prøver også på nr 3. Venter (ikke) mensen 14. juli. Har begynt med el-tester denne mnd da jeg ønsker å vite litt mer om syklusen min, for jeg følte at forrige periode var så rar (første periode etter sa). Håper testingen kan gjøre meg litt klokere. I dag er jeg på dag 12, og tanken på sex byr meg i mot faktisk. Er syk med krafig forkjølelse, og ønsker bare å sooooooove.
Drømmen123 Skrevet 25. juni 2011 #11 Skrevet 25. juni 2011 Hei, har IKM 12.juli. Vi prøver på nr 1, og er akkurat kommet i gang med 1. pp Har akkurat (for rundt 10 dager siden) sluttet på p-pillene, så håper syklusen stabiliserer seg fort. Dette er spennende! Lykke til alle sammen! Håper alle blir gravide
~Prøver på nr 2~ Skrevet 25. juni 2011 #12 Skrevet 25. juni 2011 Vi er også prøvere. Har ikm rundt 17 juli om jeg ikke husker feil.. Dette er 3 pp. Har en datter fra før på 16 mnd, og da tok det 7 pp. Heldigvis går tiden fortere denne prøvetiden, i og med at tiden går fort med en turbo i hus! Håper vi alle blir fort gravide;)
ming Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 Ikm 14. Juli her. Sist var el forsinket, men mens til vanlig tid så håper på bedre forhold denne gangen. Dette blir 3 pp etter sa. Har en følelse av at det tar litt tid før kroppen er klar igjen, mistet uke 12. Satt på første forsøk før det. Fint å ha noen å dele denne tiden med
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 27. juni 2011 #14 Skrevet 27. juni 2011 Her har vi IKM 13 juli:)
Mamma til gullgutt Skrevet 28. juni 2011 #15 Skrevet 28. juni 2011 Da var det smilefjestid for oss Spennende. Lykke til alle sammen!
Januarbaby2014 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2011 Andre som vet at de har hatt el og som bare venter på at man kan begynne å teste? Jeg hadde el for få dager siden, gleder meg til jeg kan begynne å teste! =) Hvis ul-termin stemte første gangen jeg var gravid så skal jeg ha testet pos. 6 dager etter el, men det er vel ikke så ofte at det skjer! Lykke til alle sammen! =)
Januarbaby2014 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #17 Skrevet 28. juni 2011 Kos dere masse i kveld "Mamma til gullgutt".
Lotta2010x2012 Skrevet 29. juni 2011 #18 Skrevet 29. juni 2011 Her blir ikm 15-17 ca. Har en gutt på litt over 8 måneder, så vi prøver på nr 2. Etter fødselen har syklussene forlenget seg med 4-7 dager, og er noe ustabil. Har el-tester fra billigtester, og tror den var positiv i går og i dag, ikke så lett å tyde de. Tar en i morgen også, og håper den er negativ da. Har hatt sex nesten hver dag de siste dagene, så dette blir spennende:) Brukte et år på første mann. Er nå i vår føste pp, så forventer ikke det store, men man vet jo aldri:D Lykke til dere andre, og kos dere masse de neste dagene!
Messy + spire Skrevet 29. juni 2011 #19 Skrevet 29. juni 2011 IKM rundt 12 juli her også Er litt sånn småforvirret i denne pp.. I sist pp så kom tr 5 dager for sent, noe som er uvanlig hos meg (normalt 28-30 dager lange sykluser). Bestemte meg for å ta briodronnggele og bruke el-tester (strimmel) denne pp. Det som forvirrer meg er at el-testene har vært positive i flere dager nå. Vel, var vel kun på mandag og i går at de var skikkelig sterke. Skal teste igjen etterpå. Har jeg hatt eller ikke? Åehhh.. Skal starte med wild yam etter jeg vet at el har vært her, så da er det så kjedelig å ikke forstå seg på testene Uansett.. masse lykke til alle samme
Lotta2010x2012 Skrevet 30. juni 2011 #20 Skrevet 30. juni 2011 Jeg trodde testene mine hadde vært positive i er par dager alt, men i dag er jeg ikke i tvil, i dag er el testen positiv. Tror man må ha litt is i magen når det gjelder de billig-testene. Hvis man tror den er positiv, så er den nok ikke det, for når den først blir positiv, så er man egentlig ikke i tvil. Var ihvertfll sånn med meg denne gangen:) Litt kjedelig med positiv el test på dag 21, men får vel heller være glad jeg har el... Hvordan går det med dere andre?
Mamma til gullgutt Skrevet 30. juni 2011 #21 Skrevet 30. juni 2011 Da er mine 3 dager med smilefjes over, og jeg er veldig spent. Merkelig å være så opphengt i dette hele tiden. Går og kjenner etter, tenker og fabulerer... Men akkurat nå er det ikke noe mer jeg kan gjøre, så jeg får prøve og slå meg til ro med det. Det er jo så vanskelig. Hvordan er det med dere andre? Noen som snart er klare for testing? Eller kanskje ikke klar, men gjør det likevel:)? Det gjelder nok meg om ikke lenge. Fryktelig utålmodig nå... Lykke til, jenter!
Lotta2010x2012 Skrevet 1. juli 2011 #22 Skrevet 1. juli 2011 Positiv el testi dag også, så håper bare det egget slipper snart... Har jo trodd den har vært positiv to dager før den egentlig var det også, så nå har vi hatt sex fire dager på rad, bør vel være nok....Så slipp egg, slipp!!
Januarbaby2014 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #23 Skrevet 1. juli 2011 Er det noe som kalles for "testoman"? I så fall så er jeg det! Jeg har allerede begynt å teste, ikke det at jeg har noen stor tro på at jeg kan få noen positiv test allerede nå, men jeg Må liksom bare teste. Fremdeles helt negativ tester, men det er ikke så mange dager siden jeg hadde el (mandag!?). Lykke til med testing alle sammen!! =)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 1. juli 2011 #24 Skrevet 1. juli 2011 Hei alle sammen Dette er min 2pp, har to gutter på 2 og 4 fra før så livet er egentlig herlig. Men alle gode ting er tre og vi vil gjøre oss ferdig med barn før vi blir 30. Har ikm 14 juli tror jeg, dra sørover til danmark den 12 så kommer til å bli gal hvis jeg går over ikm uten tilgang på g-testere. Men de MÅ da vel ha det der også hihi Venter en dag med å legge inn aksjer, el om 4 dager ifølge ladycompen min, og ifølge statistikk og alt jeg har lest er faktisk oddsen noe større å få gutt hvis du treffer på 5-4dager før el. så her går jeg for 3-2dager før. siden vi har to gutter, jaja lov å prøve er det ikke (,")",)
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 1. juli 2011 #25 Skrevet 1. juli 2011 Har lagd Ikm liste. Skriv dere opp jenter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå