Gå til innhold

Fler som ikke har fått skattepengenge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

svetter litt her nå brukt opp lønn og feriepenger på regninger...

Er det noen som kan holde igjenn skattepengenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste ett sted at de bare begynte å sende ut i går, og at de fleste skal ha fått dem innen 1 juli.

 

Jeg har ikke fått mine skattepenger og det har heller ikke samboeren min.

 

Så kan hende vi alle får dem til uka :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De greier ikke å betale ut skattepengene til alle i juni, derfor får noen dem senere. I fjor fikk jeg dem i oktober. Ingen spesiell grunn, var bare tilfeldig plukket ut. Fikk selvfølgelig beskjed om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at de ikke kommer nå, ringte i går og spurte. Så da har jeg dem senere. Blir en litt trang mnd men har spart penger op en annen konto og kan stikke hull på fondet om det blir krise. så man overlever nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som jobber i etaten og spurte om hun kunne sjekke meg. Jeg får ikke oppgjør nå fordi det ikke var klart enda.. Hun visste ikke om de da vil dukke opp i august, sept eller okt.

 

Jeg er vanlig lønnsmottaker og har IKKE fått beskjed om at pengene ikke kommer :)

 

Ring og spør-

 

(men er det klart på altinn så får du de nok altså. Hos meg er det ikke klart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fikk oppgjøret på altinn tidlig i uka. Pengene var registrert på vei inn på konto i går, men ikke disponible enda. Så han har de sikkert ikke tilgjengelig før mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utsatt for kontroll. Er jeg heldig godtar de det jeg har sagt og jeg får igjen litt til høsten. Hvis ikke blir det baksmell.

 

Ingen krise, man har jo buffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...