Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Sønnen min er akkurat fyllt 11 mnd og har vært rimelig sutrete i det siste. trodde det var pga den siste tannen nede som er på vei ut, men da jeg skulle smøre han med dentinox kjente jeg litt lenger inn i munnen og der var det jammen med en jeksel som var på god vei ut. Har barn fra før og ser at de var rundt 13 mnd når jekslene brøt ut. Tid begynte deres barn med jekslene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Hun hadde 4 jeksler da hun var 10 mnd hun. Nå er hun 15 mnd og har 16 tenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 oisann!!! jeg er egentlig bare glad de kommer nå pga at han får et nytt søsken når han er 15 mnd, godt å bli ferdig med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Begge mine fikk rundt 5mnd alderen, men de var veldig tidlig ute med å få tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå