Thalila Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Så da kan jeg vell flytte meg over hit! Nå lurer jeg på om når skal jeg ringe legen? Jeg visste jo dette FØR jeg ble gravid, men nå så bli jeg så usikker!
Linen Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Gratulerer!!! Haha, jeg skjønner hva du mener, visste også masse om dette her FØR jeg ble gravid, nå føler jeg meg helt fersk! (jeg er jo det da...) Er i tillegg utdannet helsesekretær og der er tema svangerskap en stor del av pensum, men jeg føler meg altså like grønn når det nå er meg det gjelder Ring legen og bestill time du, vanlig med kontroll i uke 8-12. Også er det jo ferietider nå, så det kan være lurt å ha sikra seg timen før legekontoret nedbemannes Lykke til!
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Hærlig start på helgen gratulere
PWC1996 Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Jeg ville ringt med å bestillt time nå. Etter som jeg har skjønt varierer et litt fra lege til lege når de vil ha første kontroll. Nå som det er ferieavvikling så kan det jo ta litt tid å få time også. Jeg var til første kontroll denne uken og er i uke 10, legen min synes det var litt sent. Hun ville ha meg tilbake allerede om 2 1/2 uke.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. juni 2011 #6 Skrevet 25. juni 2011 Ringte legen samme dag jeg testet positivt jeg. Hadde nettopp fått brev om at det var på tide å ta ny celleprøve, så da tenkte jeg å bestille time til første svangerskapskontroll med det samme. Som jo er nevnt over her er det ferieavvikling også på legekontorene, så jeg fikk time 11.juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå