Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaa : )) på min 6pp ble jeg gravid. vet ikke hva jeg skal føle eller tenke. Lurer på hvordan jeg skal fortelle det til samboeren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!:) så herlig! kos deg masse med det!:)

Skrevet

WoW! Gratulerer så mye, Thalia6pp.

Jeg krysser fingrene for at alt går fint, lykke til!

Skrevet

GRATULERER!!!

Så gøy at vi kan slå følge:-)

Når er din termindato?

Min er 6.3 foreløpig hvertfall

Skrevet

Min er 3/3 så langt. Sitter å prøver å spise litt nå. Er små uggen. Lurer på hvordan jeg skal fortelle samboer.

Skrevet

Grattis!! Fant ut selv i dag at jeg er gravid også :) Aner ikke hvordan jeg skal si det til kjæresten jeg heller, han er på hytta med sønnen min noen dager, føler ikke jeg kan si det på tlf heller...

Foreløpig termin er 4/3 - har et marsbarn fra før og!

Skrevet

GRATULERER :o)

Så heldige dere er. Kos dere masse.

Skrevet

Her i gården ble det fortalt over telefonen, syntes det kunne blitt litt lenge å vente i 12 dager, til mannen kommer hjem fra nordsjøen;-)

Har lyst å fortelle det til nærmeste familie, men vi skal prøve å holde det for oss selv en liten stund til. Holder på å sprekke her jeg sitter. Vil så gjerne glede meg sammen med noen. Blir ikke det samme over telefon liksom. Da er det godt å ha dere her inne på forumet:-D

Har en svigerinne og en søster som vet at vi har prøvd lenge. Samme vet mamma og ei venninne av meg.

De vil nok gjerne stille spørsmål, så da kommer vel den gode nyheten ut. Vi får se.

Skrevet

Gratulerer ! hva gjorde du annerledes denne runden? :D

Skrevet

Gratulerer så mye, så heldig du er da, lykke til videre med svangerskapet.

husk å ta folat.. :)

Jeg har ikm på mandag håper tr kommer aldri på besøk, for smøre meg med tålmodigheten.. hatt 2 negative tester...Grr

Skrevet

Takk for det :) float begynnte jeg heldigvis med i denne pp :) så d passet bra :)

Skrevet

Gratulerer til alle gravide i denne tråden og lykke til m de søte marsbarna:) håper å komme etter dere snart!:)

Skrevet

Tror jeg er det jeg også. Fikk positiv test i dag, men skal egentlig ikke teste meg før onsdag.

Foreløpig termin er 10. mars.

Håper at det går bra for alle og at spirene sitter!

Skrevet

Så spennende da fruen_82! :)

Ser ut til at vi har noe å se fram til :)

Gjest Vestlandsdama
Skrevet

Gratulerer til dere med positiv test og lykke til med vårbarna deres:)

Måtte vi bli flere i "klubben":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...