Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt krabbebukse til barnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med god beskyttelse på knærne, stakkars liten er jo rød på knærne hver kveld etter så mye krabbing... Vi er strandet i min stefars leilighet hvor det er harde gulv og lite matter.

 

Hun bruker str. 80 eller 86.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet til polstring.. Barnet trenger å plages litt, for å få lyst til å reise seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du får kjøpt strømpis med slike antiskli totter på knærne på Coop Obs Hypermarked, de demper jo litt, men som 01:23 sier: de tåler å plages litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp inn haugevis av swiffer, og - VIPS - du har rene gulv...

 

Fra spøk til alvor; Barn dør ikke av å ha litt røde knær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barn blir røde på knærne etter timer med krabbing. HYSTERISK mamma... Pust ut og inn en 40-50 millioner ganger..... Skal ungen din gå med hjelm i tilfelle han kan få skrubbsår på lilletåa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte, i likhet med en annen her, strømpis med antiskli på knærne på Obs! Men det var mest for at hun sklei så fælt på parketten da hun skulle lære seg å krype.

 

Barn som kryper blir rød på knærne og det gjør ingenting. Om barnet blir sår eller får vondt så kan en joggebukse i fleece gjøre susen for å dempe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barn er da ikke snekkere og trenger padding på knærne!

Aldri hørt om, og fullstendig unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at hun skal ha mulighet til å leke på gulvet så mye hun vil, hun er kun 13 måneder og vil ikke presse henne til å gå. Hun står alene, men faller også ofte på knærne. Grunnen til at jeg vil ha krabbebukser er at vi er strandet hos min stefar som har flisgulv i alle rom unntatt stua, men selv stua har hardere gulv enn vanlig belegg. Ser at jenta mi er litt øm når hun krabber, og nå som det er sommer bruker hun som oftest kun ett lag (en strømpebukse eller en bukse). De gir ikke mye med demping. Er absolutt ikke overhysterisk av den grunn, jeg er vel en av de som mener hun har godt av å lære ting selv og hun kan allerede gå ned av senga og sofaen selv til tross for at hun kun er 70 cm høy. Det har hun lært etter mange knall og fall.

 

Uansett, jeg fant knebeskyttere på babyshop og kjøpe de. Jenta krabbet rundt og var ikke øm i det hele tatt når kvelden skulle tas:-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei datter på 12 mnd. Hun har også litt røde knær på kvelden etter krabbing i racerfart;)

Men vi var på hytta for noen uker siden, og da hadde hun bare shorts på seg, så det gjorde nok litt vondt da hun krabbet på svaberget.

Hun endte med å gå på føttene og hendene i stedet.

Da var det jo opp til henne og finn en alternativ måte å gå der det gjorde vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...