Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen andre i min situasjon eller som kan tenke seg hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ksenia & Anjem Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 står det riktig kontonummer på skatteoppgjøret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ksenia & Anjem Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 sikkr på at det står til gode og ikke omvendt? jeg trodde jeg fikk igjen ett år, men så viste det seg at jeg hadde sett feil og fikk restskatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Det kan ta 1-2 uker fra skatteoppgjøret er klart til du har det på konto. Så det bare å ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juni 2011 Nei nei det er rett kontonummer og jeg får igjen! Kan det ta to uker? Gikk ikke alt ut i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 Har ikke fått inn pengene jeg heller. men de jeg veit om har fått så kjenner jeg er litt irritert hehe. Men de må no komme ettervert til oss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svømmetur Skrevet 25. juni 2011 #7 Del Skrevet 25. juni 2011 Samme her. Verken jeg eller mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 25. juni 2011 Unn. Og dere vet dere også skulle fått de i går? Kjipt at de ikke kom:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 25. juni 2011 Vet ikke helt hvorfor jeg skrev Unn. først . . Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå