Gå til innhold

uke 30 og ikke mere plass..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som overskriften sier er jeg altså 30+0 i dag, men det kjennes ut som jeg er nærmere 42 uke på vei..

den siste uka har magen virkelig fått strekt seg, og føler meg heelt sprengt. er det flere som har det slik så tidlig i svangerskapet? synes det kom så plutselig også..

Jeg er ikke overvektig, og har nylig vært på 3d ul hvor jeg fikk vite at jenta mi ligger like under gjennomsnittet, er altså ikke en stor baby...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Nå er jeg riktig nok lenger på vei enn deg (uke 35-36 nå), men jeg har hatt det slik i noen uker allerede. Senest igår påpekte jeg til mannen min at jeg er fascinert og overrasket over hvor usedvanlig sprengt man kan være (eller iallfall føle seg...) uten at Marcussen sprekket. Sprøtt!! Kjennes seriøst ut som om magen skal revne, eller navlen skal Poppe ut snu time! ;-) Det er vel bare å holde ut noen uker til..

Lykke til med de siste 10 ukene dine! :D

Skrevet

Se der ja...

Marcussen = magen

Snu = any

Artig med autokorrektur gitt... ;)

Skrevet

Jeg har hatt det sånn av og til i perioder. Som om det blir helt fullt, men så etterhvert strekker huden og det inne i magen seg, og så er det litt bedre plass igjen. Håper det gjelder for deg også, så du slipper å føle deg sprengt resten av tiden. Det er både slitsomt og litt vondt. Jeg har 4 uker igjen og en gutt litt under snittet på strl. Men synes magen er enorm ;)

Skrevet

1 uke kortere enn deg og signerer denne. Har en mage som ligger langt over gj.snittet og det merkes! Med de to andre barna har jeg heller ligget litt lavt på sf-mål og det er enorm forskjell denne gangen. Føles som jeg snart er fødeklar og det ser sånn ut også.

Håper kroppen venner seg fort til det og "utvides" slik at det ikke er så besværlig lenger. Er jo uansett ikke lenge igjen:-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Er godt å vite at man ikke er "unormal" :P Lykke til til dere også! Vi får bare prøve å nyte den siste tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...