Randi:-) Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Har vært urolig i kveld, hatt mange kynnere og uro i kroppen.. Satt i sofaen her og kjente plutselig at trusa var litt våt.. Gikk på do og da jeg tørket meg var det blodklumper på papiret.. Slimproppen gikk tidligere i uka, jeg ringte føden og de sa at det nok var tegningsblødning og ikke noe farlig. Jeg fikk beskjed om å dusje og slappe av og få meg mye søvn og vente på rier Jeg fikk det plutselig travelt med å pakke bag her håper det skjer noe litt fort nå.. Litt stressa kjenner jeg 6 år siden sist...
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 så spennende! lykke til Hvor mange uker er du?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Sniker innom her jeg, selv om jeg hører til på 1.tri, snart 2.tri. Men ville bare ønske deg masse masse lykke til! Ta en dusj, pakk bagen og slapp av, prøv å sove om du kan! Viktig å samle alle krefter du kan Tenk, nå er det nok ikke så lenge til du får se lille nurket, blir helt sentimental her jeg sitter og tenker på sånt jeg, hihi Lykkeønskninger fra en som har LITT lenger igjen
Randi:-) Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2011 UL termin er på mandag så nå håper jeg det er begynnelsen. Skal settes igang på mandag uansett men greit om det starter naturlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå