Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei Hvordan deler jeg en link på facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Du kan lime linken rett inn i statusfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 hvordan gjør jeg det, jeg er helt grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Du klikker deg inn på linken, markerer den , kopierer, klikker deg inn på din egen side og limer den inn der hvor du ville skrevet en statusoppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Del Skrevet 24. juni 2011 fikk det ikke til.. jeg skal legge ut link til en side jeg liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 ta muspeker over begynnelsen på linken, hold inne venstre museknapp og dra den til slutten av linken. SLipp knappen. trykk på høyre museknapp over det området du nå har merket og velg KOPIER Gå inn på facebook, trykk høyre museknapp i kommentarfeltet og velg LIM INN.. nå kan du dele linken på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #8 Del Skrevet 24. juni 2011 fikk du det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #9 Del Skrevet 24. juni 2011 Dobbelklikk på webadressen. Hold inne Ctrl og C hvis du er på en PC, og epletast og C hvis du er på en Mac. Når du skal skrive i statusfeltet i Facebook, trykker du Ctrl og V hvis du er på en PC, og epletast og V hvis du er på en Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #10 Del Skrevet 24. juni 2011 nå gikk d bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #11 Del Skrevet 24. juni 2011 jeg klarte det, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #12 Del Skrevet 24. juni 2011 FLOTT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå