Gå til innhold

Hvordan reise på fly med reisetrille?


n74

Anbefalte innlegg

Vi skal snart ute og fly og skal da ha med reisetrilla. Lurer litt på om vi kan trille den fram til gaten? Eller er det bedre å bare sjekke den inn? Og er det da en ide å pakke den inn i bobleplast? (den er av typen som blir avlang når den slås sammen, så det er vel neppe vits i å kjøpe trampack).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du triller den frem til gate og hiver den ned i en luke der. du får med deg bagasjelapp og evn en gjennomsiktig bagasjepose fra spesialbagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du dra fra Gardemoen så er det stor sjans for at du må pakke den og sende som spesialbagasje allerede ved innsjekk. Vi har flydd med trille derfra to ganger og ingen av gangene fikk vi ta med trilla til gaten.

 

Men når vi skulle hjem, så fikk vi trille til gaten og pakken den inn der så tok de den inn på flyet derfra, når vi gikk inn på flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mange flyplasser i utlandet går det helt greit å ta den med helt til gate'n. Men ikke på Gardermoen faktisk. Må sendes som spes.baggasje.

Vi pakka den bare i plasten, men hvis jeg skulle reist med den igjen, hadde jeg tapet fast hjulene. De var avtagbare og lå løse i posen i Barcelona. Posen hadde revnet også så det var nok bare flaks at vogna hadde fire hjul ved ankomst. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi gjorde ikke det =) Vi brukte bare den plastposen vi fikk på Gardemoen til spesialbagasje (tok vare på den og brukte den opp igjen når vi skulle hjem)

Det er begrensa hvor mye skadet en slik trille kan bli, egentlig. Den er jo godt pakka sammen i seg selv og ganske kompakte synes jeg =)

 

Men det velger du jo selv... vil du pakke den bedre inn så gjør du jo det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...