Lovemelikeyoudo Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Joda, men ikke som støtte/ressursperson for denne da. Er det noe spesielt du tenker på når du sier "spesielle behov"? Kan være så mangt, fysisk, psykisk, mentalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Jepp =) Jobber som spes.ped i bhg med 2 barn som begge har spesielle behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovemelikeyoudo Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Du som er spes.ped. Er du med barna "hele tiden", eller bruker du mye tid på planlegging osv? Finnes det en miljøterapeut i tilegg til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HTC Skrevet 25. juni 2011 #5 Del Skrevet 25. juni 2011 Hos oss (barneskole, spesialavdeling) har spes.ped ansvar for noen barn med tanke på undervisning osv. I tillegg er det miljøterapauter og assistenter. Spes.ped underviser 26 timer i uken, resten er planlegging og møtevirksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg er med barna mesteparten av dagen, men må jo selvfølgelig planlegge en del, det går nesten en time hver dag til dette og det prøver jeg å gjøre i rolige perioder på dagen.. Ett av barna er så liten at h*n sover en formiddagslur så det hender jeg tar planleggingstid da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. juni 2011 #7 Del Skrevet 25. juni 2011 Og nei, det er ingen miljøterapeut i tillegg, kun jeg som har de barna =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå