Gå til innhold

Noen med barn med ca 2 år imellom her?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i slutten av januar 2012 og har en jente fra før som ble 1 år i mai. Så hun er da ca 20 mnd når nestemann kommer.

Det jeg lurer på er om det lønner seg med søskenvogn.. Hun på 1 år går jo i barnehage, så i hverdagene så har jeg jo ikke bruk for det da jeg kommer til ha den nye babyen alene hjemme. Så det er jo evetuellt kun i helgene/ferier vi får brukt for søskenvogn. Også tenker jeg jo litt slik at skal vi på noe i helgene så er det jo ikke verre en at man kan ha med seg to vogner, vi er jo som regel to voksne da... Hun på 1 år må uansett ha en vogn hun kan sove i når hun er i barnehagen.. Er rett og slett veldig usikker her..

Noen som har erfaringer rundt dette de vil dele?

Har jo en jente på snart 4 år også, og om jeg ikke husker helt feil så satt jo ikkke hun så mye i vogn lenger da hun var blitt 2 år..

Fortsetter under...

Jeg har 23 mnd mellom jentene mine, og er absolutt avhengig av søskenvogn ja, siden jeg går til og fra barnehagen til fots (ca 20 min å gå hver vei). Storesøster sluttet å sove på dagen da hun var 1,5 år gammel, så trengte ikke sovevogn i barnehagen (de få dagene hvor hun trengte en blund sov hun bare i reistetrillen fra Carena, og det funka fint).

Har denne søskenvogna, og den er virkelig helt super;

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Gjest yrild

Phil & Teds er supre i.o.m at de ikke er større enn en vanlig vogn og kan brukes som søskenvogn og som vanlig vogn :-)

Min lille gutt er 2 1/2 og sitter ikke s åmye i vogn, men litt... hadde han vært 20 mnd når nestemann kom ville jeg helt klart ha hatt en søskenvogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...