Gå til innhold

Noen med barn med ca 2 år imellom her?


Aug07+Mai10+Feb12

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i slutten av januar 2012 og har en jente fra før som ble 1 år i mai. Så hun er da ca 20 mnd når nestemann kommer.

 

Det jeg lurer på er om det lønner seg med søskenvogn.. Hun på 1 år går jo i barnehage, så i hverdagene så har jeg jo ikke bruk for det da jeg kommer til ha den nye babyen alene hjemme. Så det er jo evetuellt kun i helgene/ferier vi får brukt for søskenvogn. Også tenker jeg jo litt slik at skal vi på noe i helgene så er det jo ikke verre en at man kan ha med seg to vogner, vi er jo som regel to voksne da... Hun på 1 år må uansett ha en vogn hun kan sove i når hun er i barnehagen.. Er rett og slett veldig usikker her..

 

Noen som har erfaringer rundt dette de vil dele?

 

Har jo en jente på snart 4 år også, og om jeg ikke husker helt feil så satt jo ikkke hun så mye i vogn lenger da hun var blitt 2 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er to år mellom mine barn. Vi hadde ikke søskenvogn, men "søskensete" som var opp på vognbagen. Vet ikke om de selger søskensete i butikkene lenger, men vi fant brukt.

Lykke til med tre små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 23 mnd mellom jentene mine, og er absolutt avhengig av søskenvogn ja, siden jeg går til og fra barnehagen til fots (ca 20 min å gå hver vei). Storesøster sluttet å sove på dagen da hun var 1,5 år gammel, så trengte ikke sovevogn i barnehagen (de få dagene hvor hun trengte en blund sov hun bare i reistetrillen fra Carena, og det funka fint).

 

Har denne søskenvogna, og den er virkelig helt super;

 

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

Phil & Teds er supre i.o.m at de ikke er større enn en vanlig vogn og kan brukes som søskenvogn og som vanlig vogn :-)

 

Min lille gutt er 2 1/2 og sitter ikke s åmye i vogn, men litt... hadde han vært 20 mnd når nestemann kom ville jeg helt klart ha hatt en søskenvogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...