Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Toåringen min har en god del hettegensere som jeg ikke tar på han. Synes de plaggene er upraktiske til lek med tanke på kvelningsfare, og upraktisk når jakke/dress skal utenpå hettejakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 ja, begge mine små bruker det. Men de er 5 og 7 år gamle. Kvelningsfaren er da ikke spesielt stor? Om de henger fast i hetta tar de jo bare genseren av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 Mine gutter på 4 og 6år hater hettergenser pga "det blir klumpete" som de sier. Men de kan gjerne gå med hettejakker av type hettegenser med glidelås. Men da som ytterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei, har vært svært sjeldent jeg har brukt hettegenser på barnet. Som du skriver, det er upraktisk til å ha under f.eks jakke. Har hendt på våren/sommeren at hettegenser blir brukt, men da fordi barnet ikke har noe annet utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg kjøper det ikke til han selv, men han har arvet noen. Er ikke de plaggene han bruker oftest for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, men min er bare 5mndr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 Jepp. Bruker det ofte over t-skjorte om vår sommer i stede for tynn ytterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå