InsomNina Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Hva skjer? Har fullammet til nå, og så smått begynt med grøt. Hun hadde gått opp minimalt i vekt den siste mnd, så vet hun må ha mer mat en melken min. Men det kan da ikke bare være sult som får henne til å våkne på denne måten? Har prøvd tutt og kos og you name it. Til slutt må jeg bare gi pupp, og da sutter hun litt til hun sovner. Spiser ikke mye med andre ord. Så er det på an igjen 2 timer etter. Åh, jeg er så sliten. Kan det være tennene? Hva tror dere?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Har det vært sånn siden fødsel? Har du lest mitt innlegg om manuelterapaut?
InsomNina Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2011 Nei det har akkurat startet. Som nyfødt våknet hun jo ofte, men det roet seg rundt 2 mnd. Fikk da 2 nattmåltid, og slik har det vært lenge. Plutselig nå hun har begynt med dette. Jeg blir ikke klok
Trollmor til 2 Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Det kan være så mye forskjellig som er årsaken til dette.Min sønn er snart 5 mnd han også. Og i hele sitt liv har han hatt perioder hvor han våkner ofte om natta. Han roer og og sover bedre hvis han får sove i samme seng som meg og pappaen, men jeg ønsker så inderlig at han skal lære seg til å sove bra på eget rom. Men kanskje vi har lagt han på eget rom for tidlig? Sånn ift hans behov for nærhet om natta..? Nå har han også plutselig funnet ut at han skal nekte å ta smokken og det eneste som roer han er puppen. Den enkleste løsningen (på kort sikt) er da å la han sove ved siden av meg, med selvforsyningssystem om natta.. Da får jeg i det minste sove litt mer enn om jeg må sitte på rommet hans fire-fem ganger om natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå