Gå til innhold

Hva skjer med meg?! Uke 35-36; plutselig rastløs, nervøs følelse i kroppen....

Anbefalte innlegg

Det føles som om pulsen går fortere, noe den ikke gjør. Men det "kribler" nesten i kroppen min, som om jeg gruer meg til noe og/eller er rastløs. Ubeskrivelig merkelig følelse, både plagsom og smått uholdbar..

Hva kan dette skyldes+

Fortsetter under...

Er det din første? Jeg var også sånn med min første. Var helt utrolig rastløs på kveldene og måtte drive med noe hele tiden, eventuelt gå å legge meg. Husker jeg var stolt av meg selv hvis jeg klarte å se et TV program.. Veldig rart å tenke på nå..

Jeg blir sånn når blodtrykket mitt stiger......

Hadde det slik i alle svangerskapene og fikk svangerskapsforgiftning på slutten i alle svangerskapene. har i dag kronisk høyt BT

Hm...

Det er mitt tredje svangerskap. Blodtrykket har vært helt topp hele tiden, gjennom alle tre svangerskapene. Og den rastløsheten sitter ikke "fysisk" i kroppen, slik at jeg ikke klarer å være i ro. Den er mer "i brystkassa", på en måte. Som om det er noe jeg gruer meg til eller er redd for e.l.

Vanskelig å forklare... :-/

HI

jeg er snart i uke 27, og er også rasløs i kroppen, nestn litt stresset i kroppen på en måte, en merkelig følese i kroppen , vanskelig å forklare. Noen ganger er det så ille at jeg ikke får sove. Uansett litt "godt" å høre at det er flere som har det sånn..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...